|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 16 Września 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
38 nominacji do Effie 2011 - najwięcej dla Ogilvy
Ogłoszono nominacje w tegorocznej edycji konkursu Effie Awards. Najwięcej szans na nagrody - siedem - ma agencja reklamowa Ogilvy. Portal Wirtualnemedia.pl przedstawia wszystkich nominowanych.
więcej
|
|
,,Szkoda życia na mieszkanie w złym miejscu" - Kondrat i Mecwaldowski reklamują ING-wideo
ING Bank Śląski rusza z kampanią reklamową kredytu hipotecznego. Akcję - w której obok Marka Kondrata występuje Wojciech Mecwaldowski - przygotowały firmy Brain i PanMedia Western ora rysownik Marek Raczkowski.
więcej
|
|
Celebryci i YouTube w nowej reklamie Play z Kubą Wojewódzkim (wideo)
W telewizji emitowana jest kolejna reklama promocji „Testuj smartfona” w Play z udziałem Kuby Wojewódzkiego. Spot - traktujący o YouTubie i celebrytach w reklamach - przygotowały firmy Grey Group, Tank Production i Orka.
więcej
|
|
Ptasia kampania reklamuje Dobre Konto w Banku Millennium (wideo)
Startuje kolejna kampania reklamowa Dobrego Konta oferowanego przez Bank Millennium. Akcję - której bohaterem jest animowany różowy ptaszek - przygotowały firmy Change Integrated, Platige Image i Initiative Warszawa.
więcej
|
|
Maspex reklamuje, że ,,Tiger jest tylko jeden" (wideo)
Pod hasłem „Tiger jest tylko jeden!” ruszyła kampania reklamowa napoju energetycznego Tiger produkowanego przez Maspex. Akcję - obejmującą telewizję i radio - przygotowały firmy Brand Place i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
,,Idziemy na wybory" - kampania zachęcająca do głosowania niepełnosprawnych
W Pałacu Prezydenckim zainaugurowano kampanię „Idziemy na wybory”, której celem jest zachęcenie osób niepełnosprawnych do udziału w głosowaniu. Akcję organizuje Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji.
więcej
|
|
Piłkarz Ekstraklasy i lektor filmowy reklamują Vocaler (wideo)
W telewizji, radiu i prasie rusza kampania reklamowa pastylek na chrypę Vocaler. Akcję - w której występują piłkarz Ugo Ukah i lektor Jarosław Łukomski - produkująca ten preparat firma Aflofarm przygotowała wspólnie z PanMedia Western.
więcej
|
|
Bioaron C: podnosi odporność dzieci (wideo)
W telewizji, prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa syropu Bioaron C. Akcję przygotowały firmy Just Health Club, Starcom i Open Media.
więcej
|
|
Mistrz Polski baristów reklamuje MK Cafe (wideo)
W telewizji i radiu rozpoczęła się kampania reklamowa kawy MK Cafe z udziałem mistrza Polski basistów. Akcję przygotowała agencja SF1.
więcej
|
|
HBO Polska wzmacnia dział marketingu
W ostatnim czasie do działu marketingu HBO Polska dołączyło sześć osób: Paweł Polański, Tomasz Teodorczyk, Agnieszka Łukasińska, Marcin Królicki, Marek Sikorski i Kaja Szafrańska.
więcej
|
|
Tadeusz Marciniak za Tomasza Teodorczyka na czele Infoscreenu w Ströerze
Tadeusz Marciniak objął funkcję szefa sieci Infoscreen w firmie Ströer. Zastąpił na tym stanowisku Tomasza Teodorczyka, który przeszedł do HBO Polska.
więcej
|
|
Katarzyna Haberkiewicz i Maciej Domagała w iPlacement
Katarzyna Haberkiewicz i Maciej Domagała dołączyli do zespołu agencji iPlacement, specjalizującej się w product placement w grach i aplikacjach na urządzenia mobilne firmy Apple. Objęli stanowiska business developement managera oraz IT & technology managera.
więcej
|
|
endorfina events dla whisky Wyborowej
endorfina events będzie odpowiadać za wydarzenia specjalne promujące Ballantine’s, Chivas Regal i Jameson - marki whisky z portfolio Wyborowa SA. Agencja kontynuuje współpracę z marketerem.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"Tele Tydzień", "Wyborcza" i "Twój Styl" liderami czytelnictwa
“Tele Tydzień” to najchętniej czytany tygodnik w Polsce, wśród dzienników prym wiedzie “Gazeta Wyborcza”, a najpopularniejszym miesięcznikiem jest “Twój Styl”. Więcej w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
I półrocze br.: wszystkie magazyny dla panów straciły czytelników
Wszystkie miesięczniki lifestylowe dla mężczyzn zakończyły I półrocze br. ze spadkami sprzedaży, największym dotknięty został “Playboy”. Liderem zestawienia był magazyn “Men's Health”.
więcej
|
|
Porażka "Super Expressu". Musi zapłacić 50 000 zł Weronice Marczuk
"Super Express" ma przeprosić Weronikę Marczuk i zapłacić jej 50 tys. zł za obraźliwe informacje w sprawie jej zatrzymania przez CBA w 2009 r. - orzekł Sąd Okręgowy w Warszawie.
więcej
|
|
125 lat motoryzacji w albumie od "Auto Świat" za 19,90 zł
W poniedziałek 19 września ukaże się album "125 lat samochodu" prezentujący historię rozwoju motoryzacji. Liczącą ponad 200 stron publikację przygotowała redakcja tygodnika "Auto Świat" (Ringier Axel Springer Polska). Wydanie dostępne będzie także w wersji na tablet iPad.
więcej
|
|
Dwa nowe dodatki lokalne z ,,Dziennikiem Zachodnim"
„Bielsko - Biała Nasze Miasto” i „Zabrze Nasze Miasto” to dwa nowe dodatki lokalne, które mieszkańcy tych miejsc otrzymają wraz z każdym piątkowym wydaniem Dziennika Zachodniego.
więcej
|
|
"Świat Motocykli" z filmem na DVD wsparty kampanią
Do październikowego numeru "Świata Motocykli" (Agora) dołączona została płyta DVD z filmem "Stunt Days 5 - The Infamous Team". Wydanie wspiera kampania w prasie, telewizji, radiu i internecie. Akcję przygotowały Agora i Studio Stage2.
więcej
|
|
Internet |
|
|
WP.pl rok po roku: strony IT i e-commerce w górę
Wśród serwisów Wirtualnej Polski przez rok najwięcej użytkowników zyskały strony o nowych technologiach i e-commerce’owe. Od marca br. portal jest klasyfikowany razem z Orange.
więcej
|
|
Payback Polska najszybciej rozwijającą się stroną na Facebooku
Strona Payback Polska zanotowała na przestrzeni ostatniego roku najszybszy wzrost liczby fanów na Facebooku. W czołówce znalazło się także kilka innych polskich stron.
więcej
|
|
Google: Chrome Web Store w Polsce
Google rozszerzyło działalność sklepu Chrome Web Store z aplikacjami dla przeglądarki internetowej Chrome o kolejne 24 kraje, w tym Polskę.
więcej
|
|
AOL, Yahoo i Microsoft będą razem sprzedawać reklamy
AOL, Yahoo i Microsoft zamierzają wzajemnie sprzedawać przestrzeń reklamową na swoich stronach internetowych.
więcej
|
|
Facebook wprowadza przycisk "Subskrybuj"
Kolejna nowość na Facebooku. Po usprawnieniach związanych z listami znajomych portal wprowadza przycisk "Subskrybuj", który daje dostęp do treści także od osób, które nie są naszymi znajomymi.
więcej
|
|
Facebook przekłada debiut giełdowy
Facebook planuje zadebiutować na giełdzie dopiero pod koniec 2012 roku - donosi "Financial Times".
więcej
|
|
Pięć nowych wersji językowych Twittera. Wkrótce polska?
Serwis mikroblogowy Twitter wzbogacił się o pięć nowych tłumaczeń interfejsu. Twórcy zapowiedzieli też, że wkrótce ruszą prace nad m.in. polską lokalizacją.
więcej
|
|
Google znów kupuje ponad tysiąc patentów od IBM
Gigant z Mountain View po raz kolejny wzbogacił się o duży pakiet patentów, których wcześniejszym właścicielem był IBM.
więcej
|
|
Bank Nordea zaatakowany przez hakerów
Hakerzy znaleźli kolejny sposób na opróżnianie internetowych kont bankowych. Na celowniku przestępców znaleźli się klienci dwóch największych fińskich banków.
więcej
|
|
Awanse i zmiany w Adv.pl
Łukasz Krętkowski i Grzegorz Kotla awansowali na stanowiska dyrektorskie w działach account i new business agencji interaktywnej Adv.pl (Grupa ADV). Działy te funkcjonują w ramach departamentu sales and service.
więcej
|
|
Tomasz Milewski account executive w MRM Worldwide
Po ponad roku pracy w agencji MRM Worldwide, Tomasz Milewski awansował na stanowisko account executive. Odpowiada m.in. za projekty dla L’Oreal Maybelline New York oraz Wedla.
więcej
|
|
Strona korporacyjna Kompanii Piwowarskiej w nowej odsłonie
Agencja artflash interactive przygotowała nową odsłonę serwisu korporacyjnego Kompanii Piwowarskiej. Podstawowe zadania strony to prezentacja najnowszych informacji dotyczących rynku piwa, portfela marek oraz aktualności z życia firmy.
więcej
|
|
Galeria Echo w Kielcach z nowym serwisem www
Galeria Echo w Kielcach, zrealizowana przez spółkę Echo Investment, ma nowy serwis internetowy. Za jego powstanie odpowiada agencja interaktywna Eura7.
więcej
|
|
OgilvyInteractive dla Diageo Polska
Agencja OgilvyInteractive wygrała przetarg na przygotowanie konceptu kampanii wprowadzającej na rynek nowy produkt z oferty Diageo Polska - Rum Captain Morgan.
więcej
|
|
Q&A - prawdziwe opinie o produktach i usługach w sklepie internetowym!
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|