|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 13 Września 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
"Maxim" powraca na polski rynek, eksperci: ma szansę
Kierowany do mężczyzn miesięcznik “Maxim” wraca na polski rynek. Licencję na jego wydawanie kupiła Ginza Media Group, pierwszy numer ukaże się 10 listopada br. Zdaniem ekspertów na rynku jest miejsce na taki tytuł.
więcej
|
|
TVN Player: prosty i czytelny, mało reklam i interakcji
Eksperci z branży interaktywnej pozytywnie oceniają uruchomiony pod koniec sierpnia serwis TVNPlayer.pl, podkreślając jego prostotę i przejrzystość. Zastrzeżenia na stronie budzi tylko mała ilość filmów i opcji interaktywnych.
więcej
|
|
Onet z nowym forum i logo - bez ,,pl", ale z rojem kropek
Onet.pl ma nową identyfikację wizualną, w której logo nie ma już członu „pl”, za to o wiele bardziej eksponowane są kropki. Portal testuje też nowy system zamieszczania komentarzy, który zostanie wprowadzony w najbliższych tygodniach.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN Player: prosty i czytelny, mało reklam i interakcji
Eksperci z branży interaktywnej pozytywnie oceniają uruchomiony pod koniec sierpnia serwis TVNPlayer.pl, podkreślając jego prostotę i przejrzystość. Zastrzeżenia na stronie budzi tylko mała ilość filmów i opcji interaktywnych.
więcej
|
|
Quo vadis telewizjo?
Od jakiegoś czasu coraz wyraźnej widać zbliżenie i coraz szybciej postępujące zacieranie granic pomiędzy telewizją i internetem. Konwergencja mediów następuje na naszych oczach a telewizje dopiero uczą się tego, jak odnaleźć się w nowej, błyskawicznie zmieniającej się rzeczywistości.
więcej
|
|
"Gościa Jedynki" ogląda połowa widowni "Teleexpressu"
Program “Gość Jedynki”, który po kilku latach wrócił do TVP 1, w pierwszym tygodniu emisji notował średnio połowę widowni, którą osiągał nadawany przed magazynem “Teleexpress”. W paśmie emisji programu Jedynka przegrywała z Polsatem i TVN.
więcej
|
|
"Taniec", "Mam talent!" i "Tylko muzyka" straciły, tylko "Voice" lekko w górę
Serial “Na dobre i na złe” był najchętniej oglądanym programem weekendu wśród wszystkich widzów, zaś w grupie 16-49 ponownie wygrał show “Tylko muzyka. Must be the music”. Najpopularniejszą stacją w obu grupach znów okazała się telewizja TVN.
więcej
|
|
Po biskupach także politycy przeciwko Nergalowi w show TVP2
Prawica Rzeczypospolitej wezwała w poniedziałek TVP, by zaprzestała współpracy z deathmetalowym muzykiem Adamem "Nergalem" Darskim. To kolejny tego typu protest; w ubiegłym tygodniu przeciw "Nergalowi" wystąpili biskupi, PiS i katoliccy dziennikarze.
więcej
|
|
CNN International będzie nadawać program z Gdańska i okolic
Od wtorku do piątku ekipa międzynarodowej telewizji informacyjnej CNN International będzie nadawać swój program na żywo z Gdańska, Gdyni i z Sopotu. Reporterzy odwiedzają Polskę w ramach tygodniowego programu "Eye on Poland". W poniedziałek program był nadawany z Warszawy.
więcej
|
|
Sundance Channel Global stawia na polski rynek (wywiad)
O planach strategicznych AMC/Sundance Channel Global, dotyczących rozwoju firmy w Europie oraz w Polsce rozmawiamy w Haroldem Gronenthalem, wiceprezesem oraz dyrektorem generalnym firmy.
więcej
|
|
TVN: Stuhr, Gąsiorowska i Małaszyński w komedii "Listy do M."
Maciej Stuhr, Roma Gąsiorowska i Paweł Małaszyński znaleźli się w obsadzie komedii romantycznej "Listy do M.", która trafi do kin 11 listopada. Reżyserem filmu jest Mitja Okorn.
więcej
|
|
Amerykański ,,X Factor" na antenie FOX Life
W październiku na antenie FOX Life zadebiutuje pierwszy sezon amerykańskiej edycji programu „X Factor”. Prócz tego stacja wprowadzi na antenę nowe serie emitowanych już seriali.
więcej
|
|
Serwis HBO On Demand w sieci Toya
Od 13 września br. sieć kablowa Toya poszerzy swoją ofertę telewizyjną o serwis VoD HBO On Demand z filmami i serialami z oferty HBO Polska.
więcej
|
|
Mecze Legii i Wisły w Lidze Europejskiej w TV4
W Czwórce we wrześniu będzie można zobaczyć mecze Ligi Europejskiej. Na jej antenie transmitowane będą m.in spotkania Legii Warszawa i Wisły Kraków.
więcej
|
|
Anna Pater w AMC/Sundance Channel Global
Anna Pater została reprezentantem ds. sprzedaży i marketingu afiliackiego w AMC/Sundance Channel Global. Będzie zajmować się dystrybucją Sundance Channel w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Pociąg do miejsc" w jubileuszowej kampanii PKP Intercity
15 września w radiu, prasie, internecie i na outdoorze ruszy wizerunkowa kampania reklamowa z okazji 10-lecia PKP Intercity. Akcję spółka przygotowała wspólnie z firmami LSCG, K2 i Equinox Polska.
więcej
|
|
Mann i Materna w parku reklamują kredyt hipoteczny w Kredyt Banku (wideo)
Z udziałem Wojciecha Manna i Krzysztofa Materny rozpoczęła się kampania reklamowa kredytów hipotecznych oferowanych przez Kredyt Bank. Akcję przygotowały firmy Just, Opus Film, Face Addicted i Starcom.
więcej
|
|
Mumio z Web Niejadkiem w kampanii internetu w Plusie (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca nową ofertę internetową w taryfach abonamentowych i mix w Plusie. W reklamach - przygotowanych przez firmy PZL, Film produkcja, The Chimney Pot i Media Direction OMD - obok kabaretu Mumio występuje Web Niejadek.
więcej
|
|
Rowerowa Pure Evil reklamuje Cropp (wideo)
W internecie, telewizji i sklepach rozpoczęła się kampania reklamująca jesienno-zimową kolekcję odzieży Cropp. Akcję - której bohaterami są rowerzyści z ekipy Pure Evil - produkująca te ubrania LPP przygotowała wspólnie z firmami Engine i Op1.
więcej
|
|
,,Razem reprezentujemy Polskę!" w reklamie Warki (wideo)
W telewizji jest emitowana nowa reklama piwa Warka (Grupa Żywiec) z hasłem „Razem reprezentujemy Polskę!”. Kampanię przygotowały firmy Just, Film Produkcja, Macroscope OMD i Euro RSCG Sensors.
więcej
|
|
,,Każdy dzień smakuje lepiej" w kampanii delikatesów Alma
W telewizji, prasie i internecie ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa delikatesów Alma. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Każdy dzień smakuje lepiej” - firma przygotowała wspólnie z fotografami Zuzą Krajewską i Bartkiem Wieczorkiem.
więcej
|
|
"Odkryj świat whisky Johnnie Walker" - jesienna akcja konsumencka
W punktach sprzedaży, klubach i internecie trwa jesienna kampania promocyjna marki Johnnie Walker Red Label pod nazwą "Odkryj świat whisky Johnnie Walker". Akcję przygotowały i realizują firmy Diageo Polska, SF1, Euro RSCG Sensors, Pride&Glory i Brain Juice.
więcej
|
|
SciFi Universal od października z reklamami
Od 17 października br. na antenie kanału SciFi Universal pojawią się reklamy. Za ich sprzedaż odpowiadać będzie broker Atmedia.
więcej
|
|
Internet |
|
|
TVN Player: prosty i czytelny, mało reklam i interakcji
Eksperci z branży interaktywnej pozytywnie oceniają uruchomiony pod koniec sierpnia serwis TVNPlayer.pl, podkreślając jego prostotę i przejrzystość. Zastrzeżenia na stronie budzi tylko mała ilość filmów i opcji interaktywnych.
więcej
|
|
Onet z nowym forum i logo - bez ,,pl", ale z rojem kropek
Onet.pl ma nową identyfikację wizualną, w której logo nie ma już członu „pl”, za to o wiele bardziej eksponowane są kropki. Portal testuje też nowy system zamieszczania komentarzy, który zostanie wprowadzony w najbliższych tygodniach.
więcej
|
|
Ad Planner: Facebook ma 880 mln użytkowników, onet.pl - 18 mln
Google zaprezentowało najnowsze, lipcowe zestawienie 1000 największych portali na świecie. Pozycję zdecydowanego lidera utrzymał Facebook, a z polskich witryn najwyżej plasuje się onet.pl, który wskoczył do drugiej setki listy.
więcej
|
|
Onet rusza ze studiem wideo i mobilną aplikacją newsową
Grupa Onet kończy prace nad uruchomieniem własnego studia produkujące materiały wideo. Firma przygotowała też aplikację OnetNews na systemy mobilne Android i iOS.
więcej
|
|
Ruszyły OKazje.rp.pl - zakupy grupowe od Presspubliki
Presspublica uruchomiła swój serwis zakupów grupowych OKazje.rp.pl. To kolejny wydawca prasowy wchodzący w segment social shoppingu.
więcej
|
|
Groupon zwiększa przychód
Groupon odnotował w zeszłym miesiącu przychód w wysokości 120,7 miliona dolarów, co oznacza wzrost o 13 proc. w porównaniu z lipcem (106 mln USD).
więcej
|
|
Amazon uruchomi cyfrową bibliotekę z książkami?
Amazon.com prowadzi rozmowy z wydawcami na temat uruchomienia usługi z cyfrowymi książkami.
więcej
|
|
AOL połączy się z Yahoo?
Tim Armstrong, dyrektor wykonawczy AOL, chce doprowadzić do fuzji z Yahoo.
więcej
|
|
Groupon nie płaci za nadgodziny? Jest pozew zbiorowy
Do amerykańskiego sądu trafił pozew zbiorowy przeciwko Grouponowi. Setki byłych i obecnych pracowników departamentu sprzedaży zarzucają firmie, że nie płaciła im za nadgodziny.
więcej
|
|
Microsoft zapowiada radykalne zmiany w Hotmailu
Już 3 października w San Francisco i Nowym Jorku równocześnie odbędzie się konferencja, na której Microsoft zaprezentuje nową wersję usługi pocztowej Hotmail. Jakich zmian możemy się spodziewać?
więcej
|
|
Chrome Web Store ma już 30 mln użytkowników i 6 tys. aplikacji
Według statystyk zebranych przez serwis chromeosapps.org sklep z aplikacjami dla przeglądarki Google Chrome i systemu operacyjnego Chrome OS ma już w swojej bazie 6 tys. aplikacji, a korzysta z niego ponad 30 mln internautów na całym świecie.
więcej
|
|
Juniper: 6,5 mld USD przychodu z mobilnych usług w chmurze w 2016 r.
Wejście na rynek takich graczy jak Amazon, Google i Apple ma ożywić rynek mobilnych usług w chmurze przeznaczonych dla konsumentów.
więcej
|
|
Carol Bartz zrezygnowała z miejsca w zarządzie Yahoo
Po trzech dniach od usunięcia ze stanowiska dyrektor wykonawczej Yahoo, Carol Bartz zrezygnowała z miejsca w zarządzie firmy. Wcześniej zapowiadała, że tego nie zrobi.
więcej
|
|
Ewelina Klimas art directorem w Grupie Adweb
Ewelina Klimas objęła funkcję art director w agencji interaktywnej Grupa Adweb. To nowe stanowisko w firmie.
więcej
|
|
Bartosz Lisek: z Paintfull Stencil do Mosqi.to
Bartosz Lisek objął stanowisko new business directora w agencji interaktywnej Mosqi.to. Poprzednio prowadził własną agencję Paintfull Stencil.
więcej
|
|
Q&A - prawdziwe opinie o produktach i usługach w sklepie internetowym!
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|