Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 30 Sierpnia 2011  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Szef TVP2 Jerzy Kapuściński: Nikogo się nie boimy

- Dzisiejsza Dwójka nie chce konkurować ze stacjami komercyjnymi, chcemy być inni. Stawiamy na jakość, jesteśmy pewni, że widz to doceni - mówi Wirtualnemedia.pl Jerzy Kapuściński, szef kanału. więcej

Zwolnienia w Radiu Złote Przeboje

Radio Złote Przeboje (Agora) zwolniło z pracy czterech dziennikarzy. Powodem miała być m.in. ich niezgoda na zbyt rygorystyczne umowy lojalnościowe - wynika z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Starcie Adamek-Kliczko w Cyfrze+. Gdzie jeszcze i za ile?

Cyfra+ poinformowała oficjalnie, że pokaże pojedynek między Tomaszem Adamkiem i Witalijem Kliczko w systemie pay-per-view. Walka dostępna będzie też w sieci UPC Polska, transmisji nie planuje Vectra, inni jeszcze rozmawiają. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Wydawnictwo poszukuje osoby na stanowisko
Samodzielny specjalista, pion klientów strategicznych

Glaubicz Garwolińska Consultants poszukuje osoby na stanowisko
Director / Senior Account Manager

Glaubicz Garwolińska Consultants poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager / Executive Manager

Bonnier Business poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor prowadzący aplikacje mobilne

Agencja Wydawniczo - Reklamowa ,,Wprost" poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Telewizja Polska poszukuje osoby na stanowisko
Seminarium producenckie

Firma z branży telekomunikacyjnej poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca Działu Techno Trendy

MOMENTUM WORLDWIDE poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Grażyna Torbicka, Kamil Dąbrowa i Kazimiera Szczuka w ,,Pytaniu na śniadanie"

Anna Popek i Agnieszka Szulim-Badziak będą od września nadal wśród prowadzących „Pytanie na śniadanie”. W piątki w programie będzie pojawiać się także Grażyna Torbicka, która poprowadzi blok o kulturze - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Katoliccy dziennikarze: TVP zatrudniając Nergala promuje satanizm

Katolickie Stowarzyszenie Dziennikarzy zaprotestowało przeciw udziałowi Adama „Nergala” Darskiego w programie „The Voice of Poland”, który od września pokazywać będzie TVP 2. Zdaniem KSD, Telewizja Polska zatrudniając kontrowersyjego artystę promuje satanizm. więcej

Nowa oprawa Czwórki w 3D (wideo)

Od 1 września br. TV 4 zyska odświeżoną oprawę graficzną. Pojawią nowe jingle (dla filmu, nowości, zwiastunów zbiorczych i poszczególnych dni tygodnia) nawiązujące do kryształowego logotypu stacji w różnych kolorach, który będzie motywem spajającym wszystkie elementy oprawy. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Ad Planner: Facebook ma 870 mln użytkowników, onet.pl - 17

Google zaprezentowało najnowsze zestawienie 1000 największych portali na świecie. Zdecydowanie prowadzi Facebook, a z polskich witryn najwyżej plasuje się onet.pl. więcej

Megapanel z czerwca: Facebook przed Interią, NK.pl przed Allegro

W czerwcu Facebooka odwiedziło ponad 500 tys. polskich użytkowników więcej niż miesiąc wcześniej, dzięki czemu portal wyprzedził strony Interii. Na zasięgu zyskała też NK.pl. więcej

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w czerwcu
Dwójka jesienią stawia na kulturę, znika część programów
 
 
 
 
 
Telewizja
 
Szef TVP2 Jerzy Kapuściński: Nikogo się nie boimy

- Dzisiejsza Dwójka nie chce konkurować ze stacjami komercyjnymi, chcemy być inni. Stawiamy na jakość, jesteśmy pewni, że widz to doceni - mówi Wirtualnemedia.pl Jerzy Kapuściński, szef kanału. więcej

Starcie Adamek-Kliczko w Cyfrze+. Gdzie jeszcze i za ile?

Cyfra+ poinformowała oficjalnie, że pokaże pojedynek między Tomaszem Adamkiem i Witalijem Kliczko w systemie pay-per-view. Walka dostępna będzie też w sieci UPC Polska, transmisji nie planuje Vectra, inni jeszcze rozmawiają. więcej

Grażyna Torbicka, Kamil Dąbrowa i Kazimiera Szczuka w ,,Pytaniu na śniadanie"

Anna Popek i Agnieszka Szulim-Badziak będą od września nadal wśród prowadzących „Pytanie na śniadanie”. W piątki w programie będzie pojawiać się także Grażyna Torbicka, która poprowadzi blok o kulturze - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Katoliccy dziennikarze: TVP zatrudniając Nergala promuje satanizm

Katolickie Stowarzyszenie Dziennikarzy zaprotestowało przeciw udziałowi Adama „Nergala” Darskiego w programie „The Voice of Poland”, który od września pokazywać będzie TVP 2. Zdaniem KSD, Telewizja Polska zatrudniając kontrowersyjego artystę promuje satanizm. więcej

Nowa oprawa Czwórki w 3D (wideo)

Od 1 września br. TV 4 zyska odświeżoną oprawę graficzną. Pojawią nowe jingle (dla filmu, nowości, zwiastunów zbiorczych i poszczególnych dni tygodnia) nawiązujące do kryształowego logotypu stacji w różnych kolorach, który będzie motywem spajającym wszystkie elementy oprawy. więcej

Dwójka wiodła prym w letnich eventach rozrywkowych

Najchętniej oglądanym letnim eventem rozrywkowym w głównych stacjach TV był Festiwal Kabaretu w Koszalinie, który w TVP 2 obejrzało 3,63 mln widzów. W czołówce znalazły się tylko pozycje z anteny Dwójki. “Hity na czasie” TVP 1 wygrały jednak minimalnie z “Latem ZET i Dwójki”. więcej

Nadawca FOX-a i National Geographic sprzedał seriale TVP

Spółka FOX International Channels Poland, nadająca m.in. kanały FOX i National Geographic Channel, zajmuje się też dystrybucją kontentu wytwórni 20th Century FOX dla innych nadawców telewizyjnych. Sprzedała już m.in. trzy produkcje Telewizji Polskiej. więcej

TVP1 odrabia straty, TVN 24 przed TVP Info

Bez zmiany na rynku telewizyjnym wśród czterech największych stacji. Na czele w dalszym ciągu TVP 1, a w grupie 16-49 liderem Polsat - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia. więcej

TV Puls reklamuje wieczorne seriale

TV Puls wesprze start nowego pasma serialowego, nadawanego od poniedziałku do czwartku o 20.30, zewnętrzną kampanią reklamą. Obejmie ona prasę, radio i internet. więcej

"Debata" Tusk-Pawlak z 1,3 mln widzów w Polsacie

Zorganizowaną przez Polsat w miniony piątek “Debatę wyborczą” koalicjantów, czyli Donalda Tuska i Waldemara Pawlaka, obejrzało na głównej antenie stacji 1,31 mln widzów, co dało kanałowi prawie 16 proc. udziału w rynku. więcej

CD Projekt zajmie się dystrybucją filmów i seriali Polsatu

Spółka dystrybucyjna CD Projekt z grupy CD Projekt RED (CDR) chce w najbliższym czasie pozyskać nowych partnerów wydawniczych z rynku gier komputerowych, będzie też dystrybutorem filmów i seriali wyprodukowanych przez Polsat, poinformowali przedstawiciele spółki. więcej

Jerzy Kapuściński, szef TVP2. Rewolucja w "Dwójce"

Z Jerzym Kapuścińskim, szefem TVP2 rozmawiamy o nowej ramówce Dwójki, zmianach w „Pytaniu na śniadanie”, sytuacji w TVP, nowych pasmach oraz programie „The Voice” i sposobach przyciągnięcia przed ekrany młodych widzów. więcej

Radio
 
Zwolnienia w Radiu Złote Przeboje

Radio Złote Przeboje (Agora) zwolniło z pracy czterech dziennikarzy. Powodem miała być m.in. ich niezgoda na zbyt rygorystyczne umowy lojalnościowe - wynika z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Jesień w Radiu Plus

„Radio Plus - Łagodne Przeboje” - pod takim hasłem ruszy w czwartek jesienna ramówka Radia Plus. Nowością będą m.in. pasma muzyczne. więcej

Małopolskie: RMF FM poniżej 40 proc., urosła Jedynka

Przedstawiamy TOP 20 Radio Track MillwardBrown SMG/KRC najpopularniejszych stacji radiowych w województwie małopolskim w okresie maj - lipiec 2011. więcej

Reklama
 
Play zmienia swoje reklamy po interwencji UKE (wideo)

Operator sieci Play po sugestii Urzędu Komunikacji Elektronicznej zmodyfikował swoje reklamy internetu mobilnego. Nie pada w nich już odwołanie do pomiarów UKE, tylko do niezależnych badań. więcej

Polska liga koszykówki nadal z Tauronem i TVP Sport

Tauron Polska Energia będzie nadal sponsorem tytularnym polskiej ligi koszykarskiej. Natomiast mecze tych rozgrywek w dalszym ciągu będzie transmitować TVP Sport. więcej

Drutex sponsoruje Michała Szpaka

Firma Drutex została sponsorem debiutanckiej płyty Michała Szpaka, finalisty pierwszej polskiej edycji programu X-Factor. więcej

Tłumaczeniowa kampania reklamuje kredyt w Lukas Banku (wideo)

Trwa kolejna odsłona kampanii reklamowej kredytu prosto liczonego w Lukas Banku. Akcję przygotowały firmy Lowe Activation, Prime Time i Initiative. więcej

Semahead będzie promować Polskie Radio w Google

Agencja Semahead zrealizuje roczną kampanię reklamującą serwisy Polskiego Radia w wyszukiwarce Google i sieci partnerskiej Google. Firma zdobyła to zlecenie w przetargu. więcej

Muzyka od Mood Media w sklepach Tchibo

W sieci sklepów Tchibo będzie puszczana muzyka przygotowana przez Mood Media Corporation. Firmy zawarły w tej sprawie umowę na trzy lata. więcej

TVP 2 więcej z reklam, Polsat i TVP 1 - mniej

W lipcu br. polskie stacje telewizyjne cennikowo zarobiły z reklam ponad 5 proc. mniej niż rok wcześniej. Spore spadki wpływów reklamowych zanotowały TVP 1i Polsat, za to wzrost osiągnęła TVP 2. więcej

Grupa Eskadra i Arena Media będą reklamować Katowice

Grupa Eskadra i Arena Media Communications wygrały przetarg na zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii promującej Katowice. Akcja będzie promować to miasto jako miejsce ważnych wydarzeń w br. więcej

,,Wakacyjny flirt" promuje Unimil Skyn. Do wygrania księga kamasutry

Trwa internetowa kampania „Wakacyjny Flirt” promująca markę Unimil Skyn. Akcja - realizowana przez firmy S4 i Maxus - potrwa do 30 września. więcej

\Sales Link eventowo dla Bridgestone

Od 5 do 9 września odbędzie się w Toruniu „Winter Driving Experience” - event promujący opony firmy Bridgestone. Za przygotowanie i realizację wydarzenia odpowiada \Sales Link. więcej

easyJet: 56,5 mln euro na paneuropejską kampanię

Tanie linie lotnicze easyJet planują paneuropejską kampanię repozycjonującą je jako markę, która łączy ludzi. więcej

ARBOmedia: trzy nowe osoby i cztery awanse

Pracę w dziale sprzedaży i realizacji ARBOmedia Active Advertising rozpoczęły Małgorzata Piekacz, Anna Elsner i Natalia Martowska. Natomiast nowe stanowiska objęli w firmie Anna Rzepniewska, Łukasz Besaraba, Michał Dunin i Agnieszka Kowalska. więcej

Prasa
 
Amerykański "Glamour" zintegrowany z Facebookiem

Na okładce i wewnątrz wrześniowego numery amerykańskiej wersji magazynu "Glamour" pojawiły się specjalne mobilne kody, których zeskanowanie iPhonem daje dostęp do dodatkowych treści na Facebooku. więcej

"Gazeta Wyborcza" z albumem "Zakazane piosenki"

We wtorek i środę razem z "Gazetą Wyborczą" (Agora) będzie można kupić dwie części albumu zatytułowanego "Zakazane piosenki. Najpiękniejsze melodie lat okupacji". więcej

"Dziennik Łódzki" z planem lekcji

W czwartek 1 września do "Dziennika Łódzkiego" dołączony zostanie plan lekcji z kalendarzem szkolnym na rok 2011/2012. więcej

Internet
 
NK.pl we wrześniu jako aplikacja na Windows

Kończą się testy aplikacji z serwisem NK.pl na system Windows. Jednocześnie w portalu zmienią się wkrótce galerie zdjęć. więcej

Amerykański "Glamour" zintegrowany z Facebookiem

Na okładce i wewnątrz wrześniowego numery amerykańskiej wersji magazynu "Glamour" pojawiły się specjalne mobilne kody, których zeskanowanie iPhonem daje dostęp do dodatkowych treści na Facebooku. więcej

Aero2 uległo UKE, zmienia regulamin bezpłatnego dostępu do internetu

1 września 2011 r. zacznie obowiązywać nowy regulamin bezpłatnego dostępu do internetu spółki Aero2, uwzględniający stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. więcej

Facebook zamyka usługę Deals

Po czterech miesiącach testów Facebook wycofuje się z rynku zakupów grupowych. więcej

Krótka opowieść o długiej przyjaźni - marki FMCG w social mediach

Na co trzeba zwrócić uwagę, by efektywnie budować relacje marek z branży FMCG z konsumentami w mediach społecznościowych? Pisze o tym Katarzyna Żydek z agencji Eura7. więcej

T-Mobile zaczyna sprzedawać w swoim serwisie e-booki

Sieć T-Mobile uruchomiła elektroniczną księgarnię z e-bookami. Działa ona jako sekcja portalu t-mobile.pl. więcej

Większe zdjęcia na Facebooku

Facebook wprowadza nowości związane ze zdjęciami, zwiększając ich rozdzielczość oraz uruchamiając odświeżoną przeglądarkę. więcej

Serwis randkowy dla samotnych rodziców od Wirtualnej Polski

Wirtualna Polska uruchomiła serwis randkowy Zakochanyrodzic.wp.pl, kierowany do osób samotnie wychowujących dziecko, a także internautów chcących związać się z partnerem posiadającym już własną pociechę. więcej

Zynga na giełdzie później?

Zynga rozważa przesunięcie swojego giełdowego debiutu. więcej

Direct Publishing Group dla Bayera

Wydawnictwo Direct Publishing Group stworzyło na potrzeby firmy Bayer wortal dla diabetyków HipHipHurra. więcej

Jest tam ponad 750 mln osób, a mojej firmy tam nie ma.. więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
Deszcze pokrzyżowały nam plany urlopowe

34 proc. Polaków zmieniło swoje plany urlopowe pod wpływem deszczowej pogody - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

Public Relations
 
Czy Eskadra Publica, Ecorys i On Board PR złamały kodeks w przetargu UM Poznania?
DLA Piper nowym klientem On Board PR
ComPress dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych
dobocom dla Pałacu Mierzęcin
ComPress dla Zelmera
Technologie
 
Play zmienia swoje reklamy po interwencji UKE (wideo)
Nielimitowane rozmowy, SMS-y i internet w sieci Orange
Jak polscy internauci zareagowali na odejście Steve'a Jobsa?
T-Mobile zaczyna sprzedawać w swoim serwisie e-booki
Jesienią na rynku pojawi się tablet Amazona
Tablety i e-czytniki coraz popularniejsze wśród seniorów
Konwerter gier 3D od LG
In-Stat: w 2017 r. sprzedanych zostanie 250 mln tabletów
'Wiedźmin 2' sprzedaje się o 24 proc. lepiej niż pierwsza część gry
Dialog: internet bez lojalki dla studentów
Gospodarka
 
Na PGE Arena Gdańsk pojedziemy w grudniu pociągiem
Frank coraz tańszy, już tylko po 3,46 zł
Uwaga na VAT przy najmie mieszkania
Karta płatnicza nie ochroni nas przed złodziejem - uwaga na PIN
LPP planuje rozwijać się dynamicznie, ale strategia pozostaje bez zmian
Rewelacyjny wynik LPP. Zysk wzrósł o 136,8 proc.
CD Projekt RED liczy na szybkie rozwiązanie konfliktu z Namco
W Polsce rośnie sprzedaż wódki
Powierzchnia magazynowa w Polsce
Krzysztof Domarecki, prezes Selena FM zrezygnował
Cinema City: pięć nowych multipleksów w II połowie tego roku
Polska Grupa Energetyczna: 5 mld zł z obligacji
Kultura/Rozrywka
 
Beyoncé zostanie mamą
Take That znika ze sceny
"Cheers (Drink to That)" - nowy przebój Rihanny (wideo)
Płyta "Back to Black" Amy Winehouse najlepiej sprzedającą się płytą
Borys Szyc najlepszym aktorem na Festiwalu Filmowym w Montrealu
Rammstein da dwa koncerty w Ergo Arenie
Johnny Depp w "Welcome 2 My Nightmare" Alice Cooper (wideo)
Martin Scorsese z Leonardo DiCaprio w nowym filmie
Zakopower wciąż kochany przez Polaków
Ryan Reynolds i Sandra Bullock w "And Then There Was Gordon"
Jennifer Aniston zamieszkała z Justinem Theroux w Hollywood Hills
Brad Pitt bohaterem, uratował statystkę
Alec Baldwin poślubi o 26 lat młodszą dziewczynę, instruktorkę jogi
 

Blog
AKCJA Z ŻAGLOWCAMI

Eli Barbur

Telewizja na wojnie, czyli Hollywood

Jerzy Szygiel

Formatowanie bloga i Metal Hammer Festival

Zbigniew Brzeziński

Złota wolność internetu i raport ,,Analogowy polityk w cyfrowym świecie"

dr Lech Jaworski

Lądowanie na autopilocie

Wanda Konarzewska

Nowe medium marketingu - wojna patentowa na rynku technologii mobilnych

Jarosław Filipek

Panda popalić da prestidigitatorom (miejmy nadzieję)

Mirosław Usidus

Start kampanii PO i PiS - bez jaj.

Ewaryst Fedorowicz

Lepper - media

Ryszard Warta

Czego nie możesz napisać, bo Cię wezmą za hardcorowego psychola

Anna Mieszczanek

Nasz Gość
Jerzy Kapuściński, szef TVP2. Rewolucja w "Dwójce"

Z Jerzym Kapuścińskim, szefem TVP2 rozmawiamy o nowej ramówce Dwójki, zmianach w „Pytaniu na śniadanie”, sytuacji w TVP, nowych pasmach oraz programie „The Voice” i sposobach przyciągnięcia przed ekrany młodych widzów. więcej

Kwestionariusz
Sylwia Paneth Malska: Nie uzależniam się od gadżetów

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Sylwia Paneth Malska, prezes agencji Toolbox Creative Communications. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
Samodzielny specjalista, pion klientów strategicznych
[ Wydawnictwo ]  | mazowieckie
Director / Senior Account Manager
[ Glaubicz Garwolińska Consultants ]  | mazowieckie
Account Manager / Executive Manager
[ Glaubicz Garwolińska Consultants ]  | mazowieckie
Redaktor prowadzący aplikacje mobilne
[ Bonnier Business ]  | mazowieckie
Account Manager
[ Agencja Wydawniczo - Reklamowa ,,Wprost" ]  | mazowieckie
Seminarium producenckie
[ Telewizja Polska ]  | mazowieckie
New Business Manager
[ Novem ]  | mazowieckie
Account Manager
[ Novem ]  | mazowieckie
Prezenterka TV
[ 4fun Media ]  | mazowieckie
specjalista ds. sprzedaży reklam
[ Radio Dla Ciebie ]  | mazowieckie
Wydawca Działu Techno Trendy
[ Firma z branży telekomunikacyjnej ]  | mazowieckie
DJ/Prezenter
[ Radio PLUS ]  | dolnośląskie
Grafik / DTP - Project Manager
[ A plus C ]  | małopolskie
Account Executive
[ MOMENTUM WORLDWIDE ]  | mazowieckie
Prezenter
[ Radio PLUS ]  | kujawsko-pomorskie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł

 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl