|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 10 Sierpnia 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Jesień w TVN: nowe seriale i widowiska, zmiany w ramówce
Seriale “Układ Warszawski” i “Wszyscy kochają Romana”, programy rozrywkowe “Milion w minutę” i “ADHD TV” oraz “S.O.S. dla świata” - to jesienne nowości TVN. W nowej ramówce zmienią się pory emisji części formatów.
więcej
|
|
"Julka" od stycznia zastąpi "Prosto w serce"
Od stycznia 2012 roku na antenie TVN pojawi się nowa polska telenowela zatytułowana “Julka”. W główną rolę w serialu wcieli się aktorka Julia Rosnowska. Oparty na autorskim scenariuszu TVN serial od sierpnia br. kręcony jest w Krakowie.
więcej
|
|
Gwiazdy oglądane przez webcam w jesiennym spocie TVN (wideo)
“TVN i tu, i tu” - pod takim hasłem stacja promuje jesienną ofertę programową. Najnowszy spot wizerunkowy pokazuje, że formaty TVN można oglądać nie tylko w telewizji, ale i w internecie. W filmie obserwujemy gwiazdy stacji przez kamerę internetową.
więcej
|
|
Ekstraklasa: ponad 100 tys. widzów w Canal+, tylko 14 tys. w Polsacie Futbol
Po dwóch kolejkach nowego sezonu Ekstraklasy mecze w Canal+ Sport i w Canal+ śledzi średnio niemal 110 tys. widzów. Z kolei spotkania nadawane w Polsacie Futbol mają tylko 14 tys. oglądających. Najwięcej widzów zgromadził dotąd jeden z dwóch meczów pokazanych w Polsacie Sport.
więcej
|
|
Portal TVN uruchomi serwis wideo na żądanie
Stacja TVN stawia na rozwój własnej marki w internecie, dlatego rozbudowuje swój portal internetowy. Pod koniec sierpnia br. uruchomi w nim serwis wideo na żądanie TVN Online, przeniesione zostaną tam także strony internetowe programów stacji.
więcej
|
|
"Milion w minutę" zastąpi w ramówce "SMS", prowadzi Marcin Prokop
Marcin Prokop poprowadzi nowy teleturniej TVN “Milion w minutę”, w którym za wykonanie dziesięciu zadań wygrać będzie można milion złotych. Program nadawany będzie w poniedziałkowe wieczory w dotychczasowym paśmie emisji “Szymon Majewski Show”.
więcej
|
|
Rusza ezoteryczna stacja Rodin TV, co w ofercie?
Rodin TV, nowa telewizja z ezoteryką, wystartuje oficjalnie 10 sierpnia br. Kanał nadawany będzie niekodowanie z Hot Birda, a reklamy sprzedawać w nim będzie Atmedia.
więcej
|
|
Nowe seriale, "Taniec" i "Top model" promowane w jesiennej kampanii TVN
Pod koniec sierpnia br. ruszy zewnętrzna kampania reklamowa jesiennej ramówki stacji TVN realizowana pod hasłem “TVN i tu, i tu”. Działania prowadzone będą na billboardach, w internecie, prasie i w radiu.
więcej
|
|
"Kiedy się zakocham..." - nowy serial od września w TV4
Od 2 września TV4 będzie emitowała meksykańską telenowelę "Kiedy się zakocham...".
więcej
|
|
22. sezon "Simpsonów" od 1 września w Canal+
Canal+ 1 września rozpocznie emisję 22. sezonu serialu "Simpsonowie". Premierowe odcinki będą nadawane od poniedziałku do piątku o 19:30.
więcej
|
|
5 sezon "Dextera" od września w 13th Street Universal
Kanał 13th Street Universal pokaże piąty, nieemitowany w Polsce, sezon serialu Dexter. Znany morderca wszechczasów na wizję powraca od 1 września.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Gwiazdy oglądane przez webcam w jesiennym spocie TVN (wideo)
“TVN i tu, i tu” - pod takim hasłem stacja promuje jesienną ofertę programową. Najnowszy spot wizerunkowy pokazuje, że formaty TVN można oglądać nie tylko w telewizji, ale i w internecie. W filmie obserwujemy gwiazdy stacji przez kamerę internetową.
więcej
|
|
Kuba Wojewódzki wystąpi w dziewięciu reklamach Play
W kampanii „Testuj smartfona” w Play zostanie wykorzystanych dziewięć różnych spotów oraz trzy layouty z udziałem Kuby Wojewódzkiego. Akcję przygotowały i realizują firmy Grey Group, Tank Production, Orka, Mediacom i K2.
więcej
|
|
Allegro reklamuje się na powrót do szkoły (wideo)
Allegro rusza z kampanią zachęcającą do kompletowania wyprawki szkolnej na aukcjach serwisu. Akcję przygotowały dział marketingu Grupy Allegro oraz dom produkcyjny f25.
więcej
|
|
Jacek Gliniak: Nie przyjąłbym do pracy przyjaciela
Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Jacek Gliniak, general manager agencji SF1.
więcej
|
|
Zwolnienia w agencji McCann Erickson
25-30 osób pożegnało się z pracą w nowojorskim biurze agencji MCCann Erickson.
więcej
|
|
Apple najbardziej wartościową firmą świata, Exxon Mobil pokonany
Amerykański koncern Apple Inc. stał się we wtorek najbardziej wartościową firmą świata, wyprzedzając firmę naftową Exxon Mobil Corp.
więcej
|
|
PZL będzie reklamować Żywca
Agencja PZL wygrała przetarg na obsługę reklamową ATL piwa Żywiec. W finale wygrała z G2.
więcej
|
|
Izabela Albrychiewicz CEO domu mediowego MEC
Izabela Albrychiewicz awansowała na stanowisko CEO domu mediowego MEC w Polsce. W firmie pracuje od 13 lat.
więcej
|
|
Startuje astrologiczna Rodin TV. Atmedia brokerem reklamowym
Atmedia rozpoczyna obsługę w zakresie sprzedaży reklam Rodin TV, nowego kanału poświęconego m.in. astrologii i zielarstwu. Stacja właśnie rusza z nadawaniem, a reklamy będzie emitować od września.
więcej
|
|
,,Prawdziwie włoski smak" w kampanii tuńczyka Rio Mare
Pod hasłem „Prawdziwie włoski smak” rusza kampania reklamowa tuńczyka Rio Mare produkowanego przez firmę Index Food. Akcja - obejmująca przede wszystkim telewizję - jest zaplanowana na miesiąc.
więcej
|
|
Michał Rachoń i Aleksander Frydrych w Change Digital
Michał Rachoń i Aleksander Frydrych rozpoczęli pracę w agencji Change Digital. Rachoń poprzednio był związany z Saatchi & Saatchi, a Frydrych - z Scholtz & Friends.
więcej
|
|
Betfair reklamuje się na pupach siatkarek
Firma bukmacherska Betfair prowadzi nietypową kampanię reklamową podczas turnieju siatkówki plażowej w Londynie. Reklama firmy znalazła się z tyłu bikini brytyjskich zawodniczek.
więcej
|
|
Zurych z logo i hasłem ,,Word Class. Swiss Made"
Zurych będzie promował swój wizerunek turystyczno-gospodarczy pod hasłem „Zurych - Word Class. Swiss Made”. Kampania we wrześniu obejmie Europę i Bliski Wschód.
więcej
|
|
InnovaWeb: z AdTotal.pl do Evolution Media Net
Serwisy firmy InnovaWeb dołączyły do sieci reklamowej Evolution Media Net. Poprzednio współpracowały z AdTotal.pl.
więcej
|
|
Clear Channel International zarobił 6,5 proc. więcej
W II kwartale br. przychody Clear Channel International były o 6,5 proc. wyższe niż rok wcześniej. Wskaźnik EBITDA za całe pierwsze półrocze wyniósł 141 mln dolarów.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|