|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 18 Maja 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
TOPtrendy 2011: Ibisz, Sykut i Rock wśród prowadzących
Koncerty TOP i trendy, recitale Kory, Dody i Kayah, współny występ Piaska i Seweryna Krajewskiego oraz kabareton - to program Sopot TOPtrendy Festiwal 2011. Wśród prowadzących m.in. Paulina Sykut, Maciej Rock i Krzysztof Ibisz.
więcej
|
|
Cennik TVP na czerwiec - ,,M jak miłość" nadal najdroższe
W czerwcowym cenniku reklamowym TVP najdroższe, podobnie jak przed rokiem, są spoty prze serialu „M jak miłość”. Nieco mniej trzeba zapłacić za reklamy w wieczornym paśmie informacyjnym TVP 1.
więcej
|
|
Miliony na reklamę żywności, farmaceutyków i telekomów
W I kwartale br. po ponad 200 mln zł na reklamę cennikowo wydały firmy z sektorów żywność i napoje, farmaceutyki oraz telekomunikacja. Działania marketingowe ATL prowadziło ponad tysiąc podmiotów z branży handlowej.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TOPtrendy 2011: Ibisz, Sykut i Rock wśród prowadzących
Koncerty TOP i trendy, recitale Kory, Dody i Kayah, współny występ Piaska i Seweryna Krajewskiego oraz kabareton - to program Sopot TOPtrendy Festiwal 2011. Wśród prowadzących m.in. Paulina Sykut, Maciej Rock i Krzysztof Ibisz.
więcej
|
|
Cennik TVP na czerwiec - ,,M jak miłość" nadal najdroższe
W czerwcowym cenniku reklamowym TVP najdroższe, podobnie jak przed rokiem, są spoty prze serialu „M jak miłość”. Nieco mniej trzeba zapłacić za reklamy w wieczornym paśmie informacyjnym TVP 1.
więcej
|
|
Czy UPC będzie mogło przejąć Aster? Decyzja UOKiK w ciągu 2 tygodni
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów może wydać w ciągu tygodnia lub dwóch decyzję dla UPC Polska, dostawcy telewizji, internetu i telefonu, ws. przejęcia operatora kablowego Aster - poinformowała prezes UOKiK Małgorzata Krasnodębska-Tomkiel.
więcej
|
|
"X Factor": Alexandra Burke, Maleńczuk i Trzetrzelewska w finale
W finałowym odcinku talent show TVN “X Factor” razem z uczestnikami zaśpiewają gwiazdy muzyki. Będą to: Maciej Maleńczuk, Basia Trzetrzelewska i zwyciężczyni piątej edycji brytyjskiego “X Factor” Alexandra Burke.
więcej
|
|
TVP tłumaczy, dlaczego nie wyda 10 mln zł na ,,Bitwę pod Wiedniem"
TVP wydała oświadczenie, w którym tłumaczy, że zrezygnowała z udziału w produkcji „Bitwa pod Wiedniem” z powodu zbyt wysokich oczekiwań finansowych producenta.
więcej
|
|
Eska TV będzie dostępna naziemnie od 2012 roku
Kanał muzyczny Eska TV rozpocznie nadawanie w ramach pierwszego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej na początku 2012 roku.
więcej
|
|
Nowe funkcje w dekoderach Vectry
Sieć kablowa Vectra wprowadza nowe oprogramowanie dekoderów HD i HD PVR telewizji cyfrowej pod nazwą Vectra Novo. Dzięki temu klienci usługi otrzymają dostęp do nowych funkcjonlaności.
więcej
|
|
"Disney Junior. Tu zaczyna się magia". 1 czerwca rusza nowa stacja tv (foto)
Ruszyła kampania promocyjna nowego kanału dziecięcego Disney Junior, który od 1 czerwca br. zastąpi stację Playhouse Disney. Działania obejmują m.in. prasę, internet i outdoor.
więcej
|
|
Nowa ,,Nikita" w AXN
AXN pokaże nowy sezon serialu „Nikita”. W rolę agentki wcieliła się Maggie Q, a partneruje jej m.in. Shane West. Pierwszy odcinek kanał nada 3 czerwca o 21:00.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Cennik TVP na czerwiec - ,,M jak miłość" nadal najdroższe
W czerwcowym cenniku reklamowym TVP najdroższe, podobnie jak przed rokiem, są spoty prze serialu „M jak miłość”. Nieco mniej trzeba zapłacić za reklamy w wieczornym paśmie informacyjnym TVP 1.
więcej
|
|
Miliony na reklamę żywności, farmaceutyków i telekomów
W I kwartale br. po ponad 200 mln zł na reklamę cennikowo wydały firmy z sektorów żywność i napoje, farmaceutyki oraz telekomunikacja. Działania marketingowe ATL prowadziło ponad tysiąc podmiotów z branży handlowej.
więcej
|
|
Kondrat z Braciakiem, Majewski i Dobre Konto - najpopularniejsze spoty bankowe w br.
W br. wśród telewizyjnych reklam banków najczęściej oglądane przez widzów w wieku 16-49 lat były spoty kredytu hipotecznego w ING Banku Śląskim z Markiem Kondratem i Jackiem Braciakiem, Dobrego Konta w Banku Millennium oraz Konta za Zero w PKO BP z Szymonem Majewskim.
więcej
|
|
IKEA reklamodawcą roku (wideo)
Firma IKEA odbierze wyróżnienie "Reklamodawcy Roku 2011" na najbliższym Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Cannes Lions.
więcej
|
|
Anna Kaczmarska prezesem IDMnetu
Anna Kaczmarska obejmie stanowisko prezesa zarządu internetowej sieci reklamowej IDMnet, zastępując na nim Leszka Kozioła. Natomiast wiceprezesem zarządu firmy zostanie Michał Hejka.
więcej
|
|
,,Razem Smaczniej" w kampanii oleju Oliwier (wideo)
W telewizji i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa oleju kulinarnego Oliwier. Akcję pod hasłem „Razem Smaczniej” przygotował dział marketingu ZT Kruszwica wspólnie z firmami Koledzy Strategia&Kreacja i Starcom.
więcej
|
|
Łomża reklamowana jako ,,mały browar z dużym piwem" (wideo)
W telewizji, internecie i na outdoorze trwa kampania reklamowa piwa Łomża (Royal Unibrew Polska). Akcję pod hasłem „Mały browar z dużym piwem” przygotowały firmy Testardo Gram, Blast Factor Group i Starlink.
więcej
|
|
Monika Szulc-Wąsikowska i Marcin Woźniak awansowali w Infor Biznes
Z początkiem maja Monika Szulc-Wąsikowska objęła stanowisko dyrektora biura reklamy Infor Biznes. Jednocześnie Marcin Rafał Woźniak został w biurze p.o. dyrektora działu sprzedaży internetowej.
więcej
|
|
PMPG: Nano zastępuje BTL Point Group
Należąca do Platformy Mediowej Point Group agencja BTL Point Group zmieniła nazwę na Nano. Pracę w firmie rozpoczął Paweł Świerżewski.
więcej
|
|
Rozmowy ze smokiem w internetowej kampanii Stronga
Ruszyła internetowa część kampanii reklamowej piwa Strong (Grupa Żywiec). Za akcję odpowiadają firmy PZL, Pride&Glory Interactive i OMD Macroscope.
więcej
|
|
Fortuna sponsoruje projekt "Plaża - Siatkówka Plażowa"
Fortuna zakłady bukmacherskie została głównym sponsorem ogólnopolskiego projektu rekreacyjnego "Plaża - Siatkówka Plażowa". Akcja ma zachęcić mieszkańców polskich miast do aktywnego spędzania wolnego czasu w okresie wakacyjnym.
więcej
|
|
Tomasz Skrodzki: z Film Produkcja do Papaya Films
Tomasz Skrodzki rozpoczął pracę w domu producenckim Papaya Films. Poprzednio był związany z firmą Film Produkcja.
więcej
|
|
Piotr Krawczyk: z ARBOinteractive Polska do TradeDoubler
Piotr Krawczyk objął stanowisko new business managera w agencji TradeDoubler. Wcześniej pracował m.in. w ARBOinteractive Polska oraz biurach reklamy RRM, RMF, Interii i Time.
więcej
|
|
Ferrero rewiduje medialne zobowiązania w Europie
Włoski producent słodyczy rozpoczął przegląd swoich europejskich zobowiązań medialnych. Wartość medialnego budżetu Ferrero w Europie szacuje się na około 285 milionów euro.
więcej
|
|
Społeczności.pl: Kwejk zamiast Demotywatorów
Do sieci reklamowej Społeczności.pl dołączył serwis Kwejk.pl. Zastąpi w niej stronę Demotywatory.pl, która z początkiem czerwca kończy współpracę z siecią.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Polacy wybierają używane samochody
Tylko 8 proc. Polaków, którzy zostali w 2010 roku właścicielami samochodów, kupiło nowe auta. Pozostałe 92 proc. osób wybrało samochody używane. W większości przypadków zakupu auta z drugiej ręki dokonano od osób prywatnych, a średnia cena używanego samochodu wyniosła 12,4 tys. zł.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|