|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 13 Maja 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN pozyskał mniej z reklam, N z minimalną stratą
Grupa TVN w I kwartale br. miała wyższe przychody niż rok wcześniej, ale spadły jej wpływy z reklam. Bronić pozycji będzie inwestycją w program. Na swoje wychodzi powoli platforma N, której przychody rosną najbardziej.
więcej
|
|
Platforma N nie weźmie udziału w wojnie cenowej na rynku płatnej TV
Platforma N na koniec marca br. miała 830 tys. abonentów, czyli o 25 tys. więcej niż na koniec ub.r. Wzrosła też liczba użytkowników oferty pre-paidowej TNK HD, ale zmalała liczba aktywnych użytkowników TNK SD.
więcej
|
|
TV 6: start 30 maja. Co w ramówce?
Szykowany przez Polskie Media naziemny kanał rozrywkowy TV 6 rusza 30 maja br. W ofercie stacji znajdą się głównie zagraniczne wersje znanych w Polsce talent shows i teleturniejów. Kanał oglądać będzie można we wszystkich platformach.
więcej
|
|
Kanały TVN liderami, TLC trzecie, ale zyskało najwięcej
TVN Turbo i TVN Style były najpopularniejszymi kanałami lifestylowymi w kwietniu br. Oba zanotowały jednak spadki. TLC znów zyskał najwięcej, ale znalazł się za kanałami TVN. Największy spadek dotknął BBC Lifestyle.
więcej
|
|
Eurosport pokaże polską piłkę ligową w 22 krajach w Europie
W sezonie 2011/12 rozgrywki polskiej piłkarskiej Ekstraklasy za pośrednictwem Eurosportu 2 będzie można śledzić w sumie w 22 krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
|
TVP: Szulim i Popek na ,,Noc Muzeów"
TVP włącza się w „Noc Muzeów” i zaprasza tego dnia na „Noc z gwiazdami TVP”. Na zwiedzających będą czekać ekspozycja zasobów studyjnych oraz gwiazdy TVP takie jak Agnieszka Szulim, Anna Popek oraz Maciej Orłoś.
więcej
|
|
Waldemar Milewicz uhonorowany tablicą pamiątkową w TVP
TVP uhonorowała swego wieloletniego dziennikarza i korespondenta wojennego, który siedem lat temu zginął w Iraku. Waldemar Milewicz został upamiętniony tablicą, od czwartku jego imię nosi też część budynku TVP przy Placu Powstańców Warszawy, gdzie pracował.
więcej
|
|
MTV Polska pokaże kontrowersyjny serial ,,Kumple"
Od 15 maja MTV Polska będzie pokazywała serial „Kumple” („Skins”). Produkcja ukazuje bezkompromisowy obraz życia nastolatków.
więcej
|
|
"Ogród" od 13 maja w TV Biznes
TV Biznes pokaże nowy magazyn poświęcony ogrodnictwie. "Ogród" emitowany będzie w każdy piątek o 19.35 (od 13 maja).
więcej
|
|
4Fun Media zainwestowała w poprawę jakości obrazu i dźwięku
Spółka medialna 4Fun Media oczekuje rosnącej dynamiki wzrostu przychodów reklamowych w następnych kwartałach 2011 roku, zapowiedziała prezes spółki Ewa Czekała.
więcej
|
|
Radio |
|
|
ZET i RMF tracą w Warszawie, zyskują Jedynka i Trójka
Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres luty - kwiecień 2011 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w stolicy.
więcej
|
|
Radiowa Trójka ma własną aleję
Aleja w warszawskim Parku Agrykola od czwartku 12 maja nosi nazwę Alei Radiowej Trójki. Rada Miasta st. Warszawy pozytywnie rozpatrzyła wniosek Programu 3.
więcej
|
|
Radio Opole dla Boliwii
„Radio dla Boliwii” - pod takim hasłem Radio Opole rozpoczęło akcję zbierania funduszy na budowę radiostacji dla dwóch franciszkanów z Opola, którzy od 30 lat pracują w Boliwii.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Mumio, agent 601 i moda na biznes w reklamach skonsolidowanego Plusa
Ruszają kampanie reklamowe nowej oferty Plusa promujące również skonsolidowany wizerunek tej sieci. Akcje przygotowały agencje PZL, Young & Rubicam i 303 oraz dom mediowy Media Direction OMD.
więcej
|
|
PZU odświeży markę, aby zdobyć młodych klientów. "Zmasowana kampania promocyjna"
PZU zamierza odświeżyć markę grupy i w I kw. 2012 r. zaprezentuje nowe logo. Spółka liczy, że dzięki zmianie wizerunku przyciągnie młodych klientów, poinformował prezes Andrzej Klesyk.
więcej
|
|
,,Zerro faktur" - Banderas reklamuje kredyt dla firm w BZ WBK (wideo)
Ruszyła druga odsłona kampanii BZ WBK z udziałem Antonio Banderasa, reklamująca kredyt dla małych firm. Akcję przygotowały firmy GPD Advertising, Tandem Taren-To i Starcom.
więcej
|
|
Serce i Rozum - UPC porównuje się z TP i Netią (wideo)
UPC Polska rozpoczęła kampanie reklamującą Superpakiet z internetem. Akcję – prowadzoną w telewizji i internecie – przygotowały firmy Euro RSCG, Deepflame, Arip i Media Vest.
więcej
|
|
Justyna Kowalczyk w reklamach Polbanku (case study)
Polbank zaprezentował wyniki współpracy reklamowej z Justyną Kowalczyk. Z danych banku wynika, że dzięki reklamom z udziałem sportsmenki zyskał on wizerunkowo i sprzedażowo.
więcej
|
|
Samsung Smart TV: Zmieniamy telewizję w intensywne doznania. Włącz się (wideo)
Samsung rozpoczął kampanię reklamujacą platformę Smart TV. Akcję pod hasłem „Zmieniamy telewizję w intensywne doznania. Włącz się” przygotowały firmy Firefly Creation, Next, Starcom i Euro RSCG Sensors.
więcej
|
|
TUI Poland reklamuje ,,Last Minute" i ,,Ostatni dzwonek"
TUI Poland rozpoczyna promocje „Last Minute” i „Ostatni dzwonek”. Wspierają je działania reklamowe przygotowane przez firmy Brasil i MediaVest.
więcej
|
|
Małgorzata Lubelska dyrektorem marketingu Grupy Żywiec
Małgorzata Lubelska obejmie stanowisko dyrektora marketingu w Grupie Żywiec. Wcześniej przez ponad 15 lat pracowała w Pepsi Co.
więcej
|
|
Skoczek w nowej reklamie Żabki (wideo)
Do emisji trafiła druga reklama w ramach nowej kampanii sklepów Żabka. Przygotowały ją firmy Ambasada Brand Communications i PRO Media House.
więcej
|
|
Nowe smaki Kubusia Play reklamowane na outdoorze
Trwa outdoorowa kampania reklamowa nowych wersji smakowych napoju Kubuś Play. Akcję na zlecenie Grupy Maspex Wadowice przygotowały firmy Kid&Young i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
TVN obniża oczekiwania dot. wzrostu rynku reklamy TV w 2011 r.
Grupa medialna TVN spodziewa się "średniego jednocyfrowego" wzrostu wartości polskiego rynku reklamy telewizyjnej w 2011 r., wynika z komunikatu spółki. Wcześniej grupa zakłada wzrost na "wysokim jednocyfrowym poziomie".
więcej
|
|
Konkurs na twarz nowej kampanii antynarkotykowej
Właśnie ruszył ogólnopolski konkurs dla młodzieży, którego celem jest wyłonienie ambasadorów nowej kampanii antynarkotykowej. Organizatorem przedsięwzięcia jest Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii.
więcej
|
|
Taxi dla VW w Europie
Volkswagen dodał Taxi do listy agencji reklamowych obsługujących firmę na rynku paneuropejskim. W przetargu odpadły m.in. Mother London i Adam & Eve.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Przekrój" i ,,Sukces" przenoszą się do Krakowa
Zarząd Wydawnictwa Przekrój zadecydował, że latem przeniosą się z Warszawy do Krakowa redakcje tygodnika „Przekrój” i miesięcznika „Sukces”. Powodem przeprowadzki są m.in. względy ekonomiczne.
więcej
|
|
"Glamour" zyskał najwięcej, "Sukces" poniżej 20 tys. egz.
Większość miesięczników shoppingowych i lifestylowych zanotowało w lutym br. spadki sprzedaży, najwięcej stracił ostatni w rankingu “Sukces”. Z kolei największy wzrost zanotował “Glamour”, a liderem pozostał “Twój Styl”.
więcej
|
|
"Dobre Wnętrze" z okładką w technologii Augmented Reality
Czerwcowe wydanie miesięcznika “Dobre Wnętrze”(Murator) ukazało się 13 maja br. z okładką wykorzystującą technologię Augmented Reality. Numer wspiera kampania reklamowa.
więcej
|
|
Roszady personalne w Edipresse Polska
Wydawnictwo Edipresse Polska utworzyło stanowiska dyrektora ds. komunikacji i PR oraz kierownika produktu dwutygodnika “Party”.
więcej
|
|
Michał Staszewski szefem reklamy magazynu ,,TopGear"
Michał Staszewski z początkiem maja br. objął stanowisko advertising sales managera magazynu “TopGear” (Grupa Burda).
więcej
|
|
Dzienniki Polskapresse w wersji mobilnej
Grupa Polskapresse uruchomiła wersje mobilne serwisów dzienników regionalnych oraz Polskatimes.pl.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Ruszaj.pl - o2.pl wchodzi w zakupy grupowe
W połowie przyszłego tygodnia Grupa o2.pl uruchomi serwis zakupów grupowych Ruszaj.pl. Na początek będą w nim oferty z Warszawy i o zasięgu ogólnokrajowym.
więcej
|
|
Facebook płacił agencji PR za oczernianie Google
Facebook przyznał się do wynajęcia jednej z czołowych agencji PR, aby ta rozpowszechniała w mediach informacje oczerniające Google.
więcej
|
|
Łukasz Wejchert: uruchomimy serwis zakupów grupowych, zmiany w Zumi.pl
Grupa Onet, która pod koniec zeszłego roku kupiła serwis internetowy zapytaj.com.pl, nie wyklucza kolejnych akwizycji, wynika z wypowiedzi prezesa Łukasza Wejcherta. Spółka pracuje nad własnym serwisem zakupów grupowych i nie wyklucza, że w przyszłości dokona przejęcia właśnie w tym segmencie rynku.
więcej
|
|
Łatwy proces zakupowy - kurs usability cz. VII
W ostatnim już artykule praktycznej części naszego kursu opowiemy, jak skutecznie skonstruować proces zakupowy. Po raz kolejny zaskoczy was, jak wiele witryn zapomina o przestrzeganiu prostych, zdroworozsądkowych zasad.
więcej
|
|
Co druga firma IT na Facebooku i Twitterze
51 proc. firm IT w Europie ma konto na Facebooku, a 46 proc. na Twitterze – wynika z sondażu Eurocom Worldwide. Natomiast prawie 40 proc. analizuje w serwisach społecznościowych profile potencjalnych kandydatów do pracy.
więcej
|
|
Tomasz Przybyłowicz na czele client service w Hypermedia Isobar
Tomasz Przybyłowicz objął stanowiska pełnomocnika zarządu ds. business development i client service directora w agencji Hypermedia Isobar. Poprzednio kierował działem handlowym Naszej Klasy.
więcej
|
|
Facebook szybko zwiększa przychód z reklam
W bieżącym roku Facebook pokona Google i stanie się największym pod względem przychodu graczem na światowym rynku internetowej reklamy typu display.
więcej
|
|
Onet.pl: 50,8 mln zł przychodów, wzrost o 12 proc.
W I kwartale br. wpływy portalu Onet.pl wyniosły 50,8 mln zł, co oznacza wzrost o 12 proc. w skali roku. Przychody całego segmentu internetowego Grupy TVN zwiększyły się w takim samym stopniu, wynosząc 58,3 mln zł.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Ewa Siedlecka
Z Ewą Siedlecką, laureatką Nagrody im. Dariusza Fikusa, przyznawanej przez polski Press Club, rozmawiamy o sensie dziennikarstwa społecznego, nagrodach przyznawanych dziennikarzom, stanie polskiego dziennikarstwa oraz o „Gazecie Wyborczej”, z którą związana jest od 1989 roku.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|