|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 18 Marca 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
W kwietniu reklamy najdroższe przy ,,M jak miłość" i ,,Ranczu"
W kwietniowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najdroższe są spoty przed nowymi odcinkami „M jak miłość” i „Rancza”. Ogółem reklamy są średnio o prawie 20 proc. tańsze niż rok temu.
więcej |
|
Zysk 4fun Media wzrósł o 53 proc., spółka planuje nowe kanały
Spółka 4fun Media w 2010 roku zanotowała wzrost przychodów i zysku. Jej prezes Ewa Czekała zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl uruchomienie nowych stacji i inwestycje w internecie, mówi też o efektach współpracy z TVN.
więcej |
|
UE ostrzega Facebooka. Internauta ma prawo zostać zapomnianym
Viviane Reding, komisarz ds. sprawiedliwości, wymiaru sprawiedliwości i obywatelstwa w Komisji Europejskiej, zagroziła sankcjami i postępowaniami sądowymi serwisom takim jak Facebook, jeśli nie dostosują się do planowanych w unijnym prawie zmian związanych z prywatnością internautów.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Cyfrowy Polsat wprowadza usługę CatchUp TV
Cyfrowy Polsat niebawem uruchomi usługę o nazwie CatchUp TV pozwalającą na obejrzenie programów pokazanych w telewizji kilka dni temu. W planach jest też internetowy serwis wideo na żądanie.
więcej
|
|
W kwietniu reklamy najdroższe przy ,,M jak miłość" i ,,Ranczu"
W kwietniowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najdroższe są spoty przed nowymi odcinkami „M jak miłość” i „Rancza”. Ogółem reklamy są średnio o prawie 20 proc. tańsze niż rok temu.
więcej
|
|
Zysk 4fun Media wzrósł o 53 proc., spółka planuje nowe kanały
Spółka 4fun Media w 2010 roku zanotowała wzrost przychodów i zysku. Jej prezes Ewa Czekała zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl uruchomienie nowych stacji i inwestycje w internecie, mówi też o efektach współpracy z TVN.
więcej
|
|
,,You Can Dance" zdecydowanym liderem, ale traci widzów
Szósty sezon programu „You Can Dance” ogląda w TVN średnio 3,24 mln widzów. To niespełna o pół miliona mniej niż w analogicznym okresie przed rokiem. Stacja jest jednak zdecydowanym liderem rynku.
więcej
|
|
3,1 mln widzów ogląda serial "1920. Wojna i miłość"
Nowy historyczny serial Jedynki “1920. Wojna i miłość” gromadzi średnio 3,11 mln widzów, co daje tej stacji trzecie miejsce w rynku. W czasie emisji produkcji kanał ma niemal tyle samo widzów niż rok temu, ale niższe udziały.
więcej
|
|
Tadeusz Mosz i Jerzy Baczyński poprowadzą debatę Rostowskiego z Balcerowiczem
Telewizyjna Jedynka będzie gospodarzem debaty pomiędzy Jackiem Rostowskim i Leszkiem Balcerowiczem. Odbędzie się ona 21 marca o godzinie 20.20 - będzie transmitowana na żywo i potrwa 75 minut.
więcej
|
|
"Operacja życie" nie pomaga Jedynce
Po trzech odcinkach nowy serial dokumentalny TVP 1 “Operacja życie” ma średnio 1,8 mln osób. To mniej niż osiągają wtedy konkurencyjne stacje, a także mniej niż Jedynka gromadziła w tym samym paśmie rok wcześniej.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat liczy zyski i inwestuje. Ma 3,434 mln abonentów
Cyfrowy Polsat zakończył ub.r. wzrostem przychodów i zysku, a także największym przyrostem liczby abonentów na rynku. Spółka planuje do końca marca br. sfinalizować zakup Telewizji Polsat, w planach ma nowe usługi i uruchomienie internetu LTE.
więcej
|
|
Sky News z aplikacją na iPada
Telewizja Sky News udostępniła swoją pierwszą dedykowaną aplikację na tablet iPad.
więcej
|
|
Canal+ HD w sieci UPC Polska
Uruchamiany w piątek 18 marca br. Canal+ HD w dniu startu pojawi się w ofercie sieci UPC Polska. To pierwszy operator kablowy, który włączy tę stację.
więcej
|
|
MSZ dotuje TV Polonia. Przeznaczy 11,3 mln zł
Ministerstwo Spraw Zagranicznych w tym roku przeznaczy 11,3 mln zł na tworzenie audycji w TV Polonia, skierowanych do Polaków mieszkających za granicą i promujących nasz kraj - wynika z informacji resortu przedstawionej w czwartek na posiedzeniu sejmowej komisji.
więcej
|
|
Wszystkie mecze play-off Tauron Basket Ligi w TVP
TVP Sport pokaże w tym roku mecze ze wszystkich kolejek play-off Tauron Basket Ligi. Będzie to co najmniej 19, a maksimum 28 transmisji ze spotkań ćwierćfinałów, półfinałów, finału i rywalizacji o trzecie miejsce.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
SAR: Zmiany w Effie wyszły branży na dobre (wywiad)
O wyborach nowego prezesa SAR-u, zmianach w konkursie Effie oraz platformie przetargów reklamowych rozmawiamy z kierującymi tą organizacją Anną Lubowską i Beatą Mońką.
więcej
|
|
W kwietniu reklamy najdroższe przy ,,M jak miłość" i ,,Ranczu"
W kwietniowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najdroższe są spoty przed nowymi odcinkami „M jak miłość” i „Rancza”. Ogółem reklamy są średnio o prawie 20 proc. tańsze niż rok temu.
więcej
|
|
McDonald's umieści liczbę kalorii w menu
W menu 1,2 tys. brytyjskich restauracji McDonald's od września tego roku przy każdym posiłku pojawią się ich wartości kaloryczne.
więcej
|
|
Millward Brown: mBank na czele rankingu Value-D polskich marek
mBank znalazł się na pierwszym miejscu rankingu Value-D firmy Millward Brown dla rynku polskiego.
więcej
|
|
Coca-Cola: globalna kampania skierowana do nastolatków (wideo)
Coca-Cola wystartowała z globalną kampanią reklamową skierowaną do nastolatków. Akcja jest częścią koncentrujących się wokół muzyki działań marketingowych koncernu.
więcej
|
|
Diesel zaprasza do społeczności głupców (wideo)
Marka odzieżowa Diesel uruchomiła internetową kampanię "Diesel Island". w której zachęca użytkowników do wsparcia całkowicie nowej i głupiej społeczności zamieszkującej odległą wyspę.
więcej
|
|
Tomasz Bałuk i Magdalena Czaja wśród kandydatów do zarządu SAR-u
Wśród 14 osób, które chcą kandydować na stanowisko prezesa SAR-u, jest Tomasz Bałuk. Natomiast w wyborach uzupełniających do zarządu wystartują m.in. Magdalena Czaja, Grażyna Skarżyńska i Anna Pańczyk.
więcej
|
|
Rosoły szlachetne Knorr wsparte reklamami (wideo)
Rusza kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży Rosołów szlachetnych Knorr. Akcję na zlecenie Unilevera przygotowały firmy Lowe GGK i Optimum Media OMD.
więcej
|
|
Piwo Łomża znów w telewizji - w kwietniu w wersji Export Miodowe (wideo)
W telewizji rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej piwa Łomża (Royal Unibrew Polska). W kwietniu dodatkowo reklamowany będzie wariant Łomża Export Miodowe, który trafia właśnie do sprzedaży.
więcej
|
|
Firmy.net i 5 innych stron w BizOn media
Do internetowej sieci reklamowej BizOn media dołączyły strony Firmy.net, Taxfin.pl, FinDict.pl, mBrokers.pl, OprocentowanieLokat.pl i ekw.pl. Pierwsza z nich poprzednio współpracowała z Ad.netem.
więcej
|
|
,,Moc w parze z bezpieczeństwem" w kampanii żelazek Bosch (wideo)
W telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży rusza kampania reklamowa żelazek Bosch. Akcję dział marketingu BSH przygotował wspólnie z firmami Just, Mediacom i Insignia.
więcej
|
|
Top Secret, Troll i Drywash reklamowane wiosennie
Ruszają działania reklamowe wiosennych kolekcji ubrań i dodatków Top Secret, Troll i Drywash. Kontrolująca te marki firma Redan przygotowała akcję wspólnie z agencjami GPD i Cube Group.
więcej
|
|
Salony w Multikinach reklamują telewizory Philips Ambilight
W kinach Multikino rusza kampania reklamowa telewizorów Philips Ambilight. Akcja – przygotowana przez firmy Ostecx Créative, DDB Warszawa i Carat Polska – obejmuje spoty i strefy promocyjne.
więcej
|
|
Tomasz Jędrzejczak współpracownikiem Brainshake
Tomasz Jędrzejczak rozpoczął współpracę z agencją Brainshake. Wcześniej pracował m.in. w Testardo i Grey Group Polska.
więcej
|
|
Ruszyła wiosenna kampania Premio
Pod hasłem „Kochasz swoje auto? My również” ruszyła wiosenna kampania reklamowa sieci serwisów samochodowych Premio. Akcja obejmuje radio, internet i punkty sprzedaży.
więcej
|
|
Pragma Faktoring zamiast Grupy Finansowej Premium - nowe logo i kampania
Firma Grupa Finansowa Premium SA zmieniła nazwę na Pragma Faktoring SA. Spółka zmieniła też swoją identyfikację wizualną i rozpoczyna kampanię reklamową.
więcej
|
|
Partner ASM merchandisingowo dla Rolnika
Agencja Partner ASM rozpoczyna obsługę firmy Rolnik w zakresie merchandisingu w sieciach handlu nowoczesnego. Poprzednio zajmowały się tym agencje Focus i Work Service.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"Fakt" i "Express Ilustrowany" nowymi liderami
W okresie od sierpnia 2010 do stycznia br. w województwie małopolskim i łódzkim zmieniły się – w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej – najchętniej czytane dzienniki. Które tytuły są liderami w poszczególnych regionach?
więcej
|
|
"Gazeta Wyborcza" ukazała się jako komiks
Piątkowe wydane katowickiego dodatku "Gazety Wyborczej" (Agora) ukazało się w całości jako komiks. Gazeta przypomina w ten sposób o komiksowych tradycjach i osiągnięciach Górnego Śląska. Pomysł wspiera biuro koordynujące starania Katowic o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016.
więcej
|
|
Agora chce przeprosin i 10 tys. zł od J.M. Rymkiewicza. Ruszył proces
Przeprosin i wpłaty 10 tys. zł na cel społeczny żąda Agora S.A., wydawca "Gazety Wyborczej", od poety Jarosława Marka Rymkiewicza; chodzi o jego słowa, że redaktorzy "GW" są "duchowymi spadkobiercami Komunistycznej Partii Polski". Poeta chce oddalenia pozwu.
więcej
|
|
Wprost zarobił w 2010 r. 8,6 mln zł, miał 35,3 mln przychodów
Przychody AWR Wprost (wydawcy tygodnika "Wprost") w 2010 r. wyniosły 35,32 mln zł a zysk brutto spółki 8,55 mln zł, wynika z szacunkowych danych podanych przez Platformę Mediową Point Group (PMPG).
więcej
|
|
Wiosenne diety w "Gazecie Wyborczej"
W najbliższy poniedziałek, 21 marca w magazynie kulinarnym "Palce Lizać", dodawanym do "Gazety Wyborczej" (Agora), znajdzie się 12 pomysłów na lekkie potrawy na wiosnę, 6 najpopularniejszych diet oraz przepisy na koktajle owocowe i warzywne.
więcej
|
|
Beatyfikacja Jana Pawła II w "Gościu Niedzielnym"
Tygodnik “Gość Niedzielny” (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej „Gość Niedzielny") przygotowuje na kwiecień i maj br. dodatki poświęcone beatyfikacji Jana Pawła II.
więcej
|
|
"Viva!" o modzie z filmami i kampanią
Najnowszy numer dwutygodnika “Viva!” (Edipresse Polska), który ukazał się w czwartek 17 marca br., poświęcony jest modzie. Do części nakładu magazynu dołączono płyty DVD z filmami, a wydanie wspiera kampania reklamowa.
więcej
|
|
Valkea wydała pismo dla Galerii Wisła
Spółka Valkea Custom Publishing na zlecenie płockiej Galerii Wisła wydała pierwszy numer magazynu „Trendy by Wisła”. Tytuł będzie kwartalnikiem.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Senat zdecydował. Internet znika z ustawy medialnej
Senat wprowadził w czwartek zgłoszone przez PO poprawki do noweli ustawy medialnej, które usuwają z niej zapisy dotyczące internetowych usług na żądanie. Regulacje dotyczące internetu mają być wprowadzone kolejną nowelą.
więcej
|
|
UE ostrzega Facebooka. Internauta ma prawo zostać zapomnianym
Viviane Reding, komisarz ds. sprawiedliwości, wymiaru sprawiedliwości i obywatelstwa w Komisji Europejskiej, zagroziła sankcjami i postępowaniami sądowymi serwisom takim jak Facebook, jeśli nie dostosują się do planowanych w unijnym prawie zmian związanych z prywatnością internautów.
więcej
|
|
Groupon chce zalać Facebooka swoimi reklamami
Groupon zamierza znacząco zwiększyć swoje wydatki na promocję na Facebooku. W tym celu podpisana została umowa z firmą AdParlor, która będzie wyłącznym dostawcą reklam serwisu zakupów grupowych do społecznościowego portalu.
więcej
|
|
"Lubię to!" na Facebooku bardziej dochodowe niż wpisy na Twitterze
Według firmy Eventbrite, jedno kliknięcie w przycisk "Lubię to!" na Facebooku przynosi większy zysk niż wzmianka na Twitterze.
więcej
|
|
Grupa o2: Goler.pl agreguje 40 futbolowych tytułów
Grupa o2 uruchomiła serwis Goler.pl stanowiący przegląd krajowych i zagranicznych mediów sportowych. Strona dedykowana jest kibicom piłki nożnej.
więcej
|
|
KRRiT: To nieprawda. Nie będzie cenzury internetu
Nie będzie cenzury internetu, ustawa dotyczy wyłącznie profesjonalnych dostawców przekazu telewizyjnego w internecie, nie zaś prywatnych stron zawierających drobne elementy audiowizualne - tak KRRiT odnosi się do fali krytyki nowelizacji ustawy o rtv.
więcej
|
|
Polskie serwisy o zdrowiu: 8 mln użytkowników, na czele Onet.pl
W grudniu ub.r. serwisy dotyczące zdrowia odwiedziło 8,15 mln polskich użytkowników. Najpopularniejszymi stronami były zdrowie.onet.pl, medonet.pl i zdrowieifitness.wp.pl.
więcej
|
|
Jakie ma prawa konsument przy zakupie biletu w internecie?
Przed internetową gorączką zakupu biletów na imprezy sportowe i kulturalne, UOKiK oraz Międzynarodowa Sieć Ochrony Konsumentów (ICPEN) przypominają o prawach jakie mają konsumenci.
więcej
|
|
IE9: 2,3 mln pobrań w 24 godziny
Microsoft poinformował, że w dobę od premiery przeglądarka Internet Explorer 9 została pobrana 2 miliony 350 tysięcy razy.
więcej
|
|
PiS: nowela ustawy rtv to nie jest zamach na internet
Nowela ustawy medialnej nie może być postrzegana jako zamach na wolność słowa w internecie. Taki pogląd jest nieuzasadniony - powiedział w czwartek w Senacie przewodniczący Komisji Kultury i Środków Przekazu Piotr Andrzejewski (PiS).
więcej
|
|
Mojabobostrona.pl - nowy serwis dla rodziców
Firma Bobomedia uruchomiła serwis internetowy mojabobostrona.pl. Jest on adresowany do rodziców małych dzieci oraz ich najbliższych krewnych i przyjaciół.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|