Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 10 Marca 2011  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Najlepszy w historii wynik Trójki. Radio Maryja w górę o 43 proc.

RMF FM niezmiennie pozostaje liderem rynku radiowego, mimo spadku - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Początek 2011 r. był tymczasem udany dla PR III i ... Radia Maryja. więcej

Skąd różnice w sondażach? Eksperci: odpowiada za to metodologia

Metodologia prowadzenia badań opinii publicznej to główny powód rozbieżności w wynikach sondaży prezentowanych przez poszczególne pracownie - uważają eksperci. więcej

Reklama w TV: traci TVN, zyskuje Polsat. Aflofarm Farmacja wydaje najwięcej

W 2011 r. liderem wpływów reklamowych jest Polsat, który zarobił 327 mln złotych. Najwięcej wydały Aflofarm, Unilever i PTK Centertel. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Redakcyjny Młyn poszukuje osoby na stanowisko
WYDAWCA szuka pracy

Euro RSCG Sensors poszukuje osoby na stanowisko
Communications Manager

Euro RSCG Sensors poszukuje osoby na stanowisko
Social Media Manager

Groupon.pl poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor portalu MyGroupon.pl

FilmLocations poszukuje osoby na stanowisko
Junior location manager

MTV Networks Polska poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Projektów Cross-mediowych

K2 Internet poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Kreatywny

180heartbeats poszukuje osoby na stanowisko
Animation Designer

180heartbeats poszukuje osoby na stanowisko
Flash Developer

180heartbeats poszukuje osoby na stanowisko
Junior Flash Developer

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
"Boso przez świat" Wojciecha Cejrowskiego w stacji komercyjnej?

TVP 2 emituje premierowe odcinki “Boso przez świat”, ale na razie nie podpisała z Wojciechem Cejrowskim umowy na kolejne odcinki. Podróżnik zdradza, że następne wydania podróżniczego programu chce zaoferować stacjom komercyjnym. więcej

Ile zarabia dziennikarz? Miesięczne od 2 do 4 tys. zł

Przeciętne miesięczne zarobki dziennikarza wynoszą od 2 do 4 tys. zł netto - takie kwoty deklarowali najczęściej dziennikarze ankietowani na zlecenie Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. Z badania wynika ponadto, że dziennikarze źle postrzegają swoje środowisko. więcej

Megapanel za 2010: kto zyskał, kto stracił (cz. III)

Które serwisy tematyczne najbardziej zyskały, a które najbardziej straciły na popularności w Polsce w ub.r.? Przedstawiamy podsumowanie badania Megapanel PBI/Gemius w ostatnich 7 kategoriach. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
"X Factor", "Tylko muzyka" czy "Bitwa na głosy? Kto wygrał?

Zadebiutowały muzyczne show TVP 2, Polsatu oraz TVN. Największą widownię zgromadził premierowy odcinek programu „X Factor”. „Tylko muzykę” i „Bitwę na głosy” oglądało niemal tyle samo osób.   więcej

Cyfra+ droższa od maja

Cyfra+ od maja br. wprowadza podwyżki cen pakietów, które wyniosą od 1,10 zł do 10,10 zł. Operator modyfikację cennika tłumaczy zmianą VAT, inflacją i rozwojem oferty. więcej

"A normalnie o tej porze" TVP 2 przegrywa z konkurencją
Reklama internetowa wzrosła o 17 proc. do 1,6 mld zł
 
 
 
 
 
Telewizja
 
Reklama w TV: traci TVN, zyskuje Polsat. Aflofarm Farmacja wydaje najwięcej

W 2011 r. liderem wpływów reklamowych jest Polsat, który zarobił 327 mln złotych. Najwięcej wydały Aflofarm, Unilever i PTK Centertel. więcej

"Boso przez świat" Wojciecha Cejrowskiego w stacji komercyjnej?

TVP 2 emituje premierowe odcinki “Boso przez świat”, ale na razie nie podpisała z Wojciechem Cejrowskim umowy na kolejne odcinki. Podróżnik zdradza, że następne wydania podróżniczego programu chce zaoferować stacjom komercyjnym. więcej

Milion widzów ogląda "Mam inne zdanie" w TVP1

Średnio 980 tys. osób ogląda nowy talk-show publicystyczny Jedynki “Mam inne zdanie”. To wynik słabszy od tego, jaki osiągają w tym czasie konkurencyjne kanały, ale audycję ogląda więcej widzów niż TVP1 gromadziła w tym paśmie rok wcześniej. więcej

TVP Historia zanotowała wzrost aż o 1500 proc., Discovery liderem

Najpopularniejszym kanałem dokumentalnym był w lutym br. Discovery Channel. Ogromy wzrost zanotowała stacja TVP Historia – w grupie wszystkich widzów o 370 proc., zaś w komercyjnej aż o 1500 proc. więcej

Podszył się za szefa Kancelarii Prezydenta. Dostał pracę w TVP

Program w telewizji, 3-miesięczny kontrakt na 39 tys. zł. i wielką przychylność szefów TVP - wszystko to jednym e-mailem uzyskał 25-letni Paweł Miter, absolwent politologii z Wrocławia - ujawniła "Rzeczpospolita". więcej

Maciej Florek twarzą akcji kanału Disney XD

Tancerz Maciej Florek, zwycięzca pierwszej edycji programu TVN “You Can Dance – Po prostu tańcz”, został twarzą tanecznej części akcji kanału Disney XD „Mierz Wysoko” kierowanej do dzieci z całej Polski. więcej

Nowy serial HBO w Polsce dzień po premierze w USA

Stacja HBO ogłosiła, że polska premiera serialu „Gra o tron” będzie miała miejsce 18 kwietnia, dzień po premierze w USA. więcej

"Dwóch i pół": Rob Lowe zastąpi Charliego Sheena?

Rob Lowe ma szansę zastąpić Charliego Sheena w serialu "Dwóch i pół". więcej

FOX Life promuje "Chirurgów"

Kanał FOX Life rozpoczął kampanię promocyjną siódmego sezonu serialu „Grey’s Anatomy: Chirurdzy”. Działania prowadzone są w internecie, prasie oraz w kinach. więcej

Radio
 
Najlepszy w historii wynik Trójki. Radio Maryja w górę o 43 proc.

RMF FM niezmiennie pozostaje liderem rynku radiowego, mimo spadku - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Początek 2011 r. był tymczasem udany dla PR III i ... Radia Maryja. więcej

Radio ZET organizatorem festiwalu w Opolu?

Opole rozmawia z Radiem ZET w sprawie organizacji trzeciego dnia festiwalu opolskiego. TVP - główny organizator imprezy - chce wyprodukować tylko dwa pierwsze dni tegorocznego festiwalu - powiedział rzecznik prezydenta Opola, Mirosław Pietrucha. więcej

Reklama
 
Reklama w TV: traci TVN, zyskuje Polsat. Aflofarm Farmacja wydaje najwięcej

W 2011 r. liderem wpływów reklamowych jest Polsat, który zarobił 327 mln złotych. Najwięcej wydały Aflofarm, Unilever i PTK Centertel. więcej

,,Poczuj smak wygranej!" - Adam Małysz w kampanii Lotto

Rusza kampania reklamowa Lotto oparta na wizerunku Adama Małysza. Akcję – obejmującą prasę i internet – przygotowały firmy Propeller Film i ZenithOptimedia. więcej

,,Tu czy tam, z książką zawsze Ci do twarzy" - zachęca Empik

Empik rozpoczął miesięczną kampanię promującą czytelnictwo. Przy przygotowywaniu akcji firma współpracowała z agencjami WW/Brandesign i BrandKarma. więcej

Monika Bronowska dyrektorem zarządzającym ZenithOptimedia Group

Monika Bronowska 5 kwietnia obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego domu mediowego ZenithOptimedia Group. Przez ostatnie dwa lata pracowała w Polkomtelu. więcej

Ruszyła kampania napoju Blow (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży napoju energetycznego Blow. Akcję na zlecenie Premium Beverages przygotowały firmy MoKoLoCo Events, Sopocka Wytwórnia Filmowa i Value Media. więcej

Marek Kuzaka prezesem AMS

Marek Kuzaka awansował na stanowisko prezesa należącej do Agory firmy outdoorowej AMS. Pełniący wcześniej tę funkcję Piotr Parnowski zmarł miesiąc temu. więcej

Rusza kampania ,,Ja, pieczarka"

Pod hasłem „Ja, pieczarka” rozpoczęła się kampania promująca jedzenie pieczarek. Akcję na zlecenie Stowarzyszenia Branży Grzybów Uprawnych realizuje firma Business Consulting. więcej

Paweł Małaszyński reklamuje Lexus CT 200h (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa nowego Lexusa CT 200h z udziałem Pawła Małaszyńskiego. Akcja obejmuje telewizję i outdoor. więcej

Škoda: jak zmieniał się logotyp marki (infografika)

Škoda zaprezentowała ostatnio swój nowy corporate design. Zobacz jak na przestrzeni ponad 100 lat zmieniało się logo marki. więcej

Sony Ericsson: nowi szefowie komunikacji, PR i marketingu

Firma Sony Ericsson zatrudniła Cathy Davies na stanowisko globalnego szefa komunikacji i PR. Steve Walker objął funkcję globalnego szefa marketingu. więcej

Reebok EasyTone: Reeformuj swoje ciało

Pod hasłem „Reeformuj swoje ciało” rusza globalna kampania reklamowa odzieży Reebok EasyTone. Za akcję na polskim rynku odpowiadają firmy Carat, Hypermedia Isobar i ARBOvision Warszawa. więcej

Kampania Intimissimi z Alyssą Miller w prasie i na outdoorze

Ruszyła już wiosenno-letnia kampania reklamowa bielizny Intimissimi z udziałem Alyssy Miller. W Polsce akcja obejmuje prasę i outdoor. więcej

,,Wytrzymały, smukły i lekki" w kampanii Asusa U36

W radiu, prasie, internecie i na outdoorze trwa kampania reklamowa notebooka Asus U36. Akcję pod hasłem „U36: Wytrzymały, smukły i lekki” producent przygotował wspólnie z domem mediowym Mediacom Warszawa. więcej

Yosemiko - nowa marka kosmetyków od Euroimplant

Firma Euroimplant S.A. zaprezentowała nową linię kosmetyków o nazwie Yosemiko. więcej

Prasa
 
Ile zarabia dziennikarz? Miesięczne od 2 do 4 tys. zł

Przeciętne miesięczne zarobki dziennikarza wynoszą od 2 do 4 tys. zł netto - takie kwoty deklarowali najczęściej dziennikarze ankietowani na zlecenie Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. Z badania wynika ponadto, że dziennikarze źle postrzegają swoje środowisko. więcej

Poradniki ze wzrostami w 2010 roku, "Przyjaciółka" liderem

W 2010 roku wszystkie dwutygodniki poradnikowe zanotowały wzrosty sprzedaży w porównaniu do roku poprzedniego. Najwięcej zyskała “Pani Domu”, zaś liderem pozostała “Przyjaciółka”. więcej

"Bistro" - nowy miesięcznik G+J

W czwartek 10 marca br. na rynku zadebiutował nowy miesięcznik kulinarny G+J Polska “Bistro”, który jest wydaniem specjalnym “Naj Magazynu”. więcej

Internet
 
Megapanel za 2010: kto zyskał, kto stracił (cz. III)

Które serwisy tematyczne najbardziej zyskały, a które najbardziej straciły na popularności w Polsce w ub.r.? Przedstawiamy podsumowanie badania Megapanel PBI/Gemius w ostatnich 7 kategoriach. więcej

Google: nowa wersja przeglądarki Chrome do pobrania (wideo)

Google udostępniło nową wersję przeglądarki internetowej Google Chrome. Aplikacja ma być szybsza, łatwiejsza w użyciu i bezpieczniejsza. więcej

Coraz więcej Polaków składa PIT przez internet. "Trzy razy więcej niż przed rokiem"

W tym roku podatnicy złożyli już ponad 220 tys. PIT-ów przez internet; to niemal trzykrotnie więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku - poinformowało w środę Ministerstwo Finansów. Resort zachęca do składania rozliczeń drogą elektroniczną. więcej

Cropp, House i Reserved ponownie na Facebooku

Wczoraj marki Cropp, House i Reserved (LPP) wróciły na portal Facebook. Wcześniej zostały z niego usunięte z powodu umieszczeniach na nich wpisów z linkami do złośliwego oprogramowania. więcej

Spotify ma milion płacących subskrybentów

Muzyczny serwis Spotify ogłosił, że ma w Europie milion użytkowników płacących za możliwość słuchania piosenek. więcej

Flirty i komiksy, czyli Maxi Para w kampanii Kinder Maxi (case study)

Przedstawiamy opis ubiegłorocznej kampanii promującej Kinder Maxi. Akcję na zlecenie Ferrero przygotowała i zrealizowała agencja interaktywna OS3 multimedia. więcej

Bartłomiej Krawczyk i Krystyna Tokarczyk w OS3 multimedia

Bartłomiej Krawczyk i Krystyna Tokarczyk rozpoczęli pracę w dziale client service agencji interaktywnej OS3 multimedia. Krawczyk objął stanowisko account managera, a Tokarczyk – account executive. więcej

Sabrina Kotkowska i Katarzyna Kozieradzka-Krysiuk w Netizens Peppermint

Sabrina Kotkowska i Katarzyna Kozieradzka-Krysiuk dołączyły do działu obsługi klienta w warszawskim oddziale agencji interaktywnej Netizens Peppermint. Obie objęły funkcję account managera. więcej

Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie. więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
Skąd różnice w sondażach? Eksperci: odpowiada za to metodologia

Metodologia prowadzenia badań opinii publicznej to główny powód rozbieżności w wynikach sondaży prezentowanych przez poszczególne pracownie - uważają eksperci. więcej

ARC Rynek i Opinia z nowym zespołem badawczym

Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia rozbudowuje swoją strukturę. W marcu w firmie stworzono trzeci zespół badawczy, którego kierownikiem został Marek Lekki. więcej

Rekordowy wynik PO, traci PiS

Gdyby wybory parlamentarne odbyły się na początku marca, wygrałaby je PO z 47-proc. poparciem - wynika z sondażu TNS OBOP. Na drugim miejscu znalazłoby się PiS z 24 proc. głosów. Próg wyborczy przekroczyłyby też: SLD z 15-proc. oraz PSL z 5-proc. poparciem. więcej

Public Relations
 
Sony Ericsson: nowi szefowie komunikacji, PR i marketingu
Talking Heads PR z Maratonem Piasków
Technologie
 
UKE wyeliminuje nieuczciwe loterie sms
HP: webOS na wszystkich naszych pecetach od 2012 r.
Nokia X1-00 - tani muzyczny telefon
ipla z aplikacją na iPada (wideo)
7digital na tablecie RIM
Social Keyboards: klawiatura dedykowana do Facebooka (wideo)
"Stażowe" - nowa promocja Simplusa
IDC: duże przyspieszenie na rynku serwerów. Liderem IBM
Gartner obniża prognozę dla rynku sprzedaży pecetów
ipla: nowa wersja aplikacji na Androida (wideo)
Gospodarka
 
Nie będzie rebrandingu Banku Pekao SA
Uwaga w wysoko oprocentowanych rachunkach banków roi się od haczyków
PGE Arena Gdańsk: 15 marca rusza montaż murawy
MSP sprzedaje Lotos. Do 27 kwietnia można składać oferty
Coraz więcej niespłaconych kredytów. Już za 1,4 mld zł
Preferencje podatkowe
Rząd zmniejsza od maja składkę do OFE z 7,3 proc. do 2,3 proc.
Aktywa funduszy inwestycyjnych wzrosły do 116,8 mld zł
DPTG kontra TPSA - sąd odroczył rozprawę
W ile miesięcy sprzedają się mieszkania?
Bank BGŻ idzie na giełdę. Złożył prospekt emisyjny do KNF
Bank Pekao SA: wzrost przychodów i zysku w 2011. Chcemy rosnąć szybciej niż rynek w kredytach konsumenckich i hipotecznych
Kultura/Rozrywka
 
"Dwóch i pół": Rob Lowe zastąpi Charliego Sheena?
"Another Night": Dale Dickey i Lili Taylor z Robertem De Niro
"Gone": Amanda Seyfried, Emily Wickersham, Wes Bentley i Jennifer Carpenter
Aerosmith nagrają nową płytę
Charlie Sheen atakuje brata z serialu "Dwóch i pół"
 

Blog
Gdzie się podziały...

Lucjan Exner

Polski wstyd na targach w Berlinie

Piotr Barełkowski

Biegunka słów i deficyt rozumu

Marcin Duma

Dwuręki bandyta Ofezus* - cd.

Ewaryst Fedorowicz

Trzy bardzo brzydkie wyrazy

Magda Gieorgica

Kobiety rządzą światem

Paulina Sroka

Przeprowadzka danych

Bartosz Konopka

Chór wie lepiej

Mirosław Usidus

60% 5-24

A.Tomasz Wolski

Małyszomania czyli tortury

Magda Furman

Nasz Gość
Marcin Maj - managing director OS3 multimedia

- Każdy marketer powinien zadbać o takie działania, by konsument polubił markę nie tylko, dlatego, że otrzymał od niej gadżet, ale dlatego, że utożsamia się z przekazywanymi przez nią wartościami i emocjami - przekonuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Marcin Maj z OS3. więcej

Kwestionariusz
Andrzej Cudny: Nie chciałbym pracować dla... teścia

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Andrzej Cudny, prezes agencji Cube Group. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
MARKETING MANAGER
[ Ardie Group ]  | mazowieckie
ACCOUNT MANAGER
[ Ardie Group ]  | mazowieckie
WYDAWCA szuka pracy
[ Redakcyjny Młyn ]  | cała Polska
EVENT MANAGER
[ Rubicon Media ]  | mazowieckie
Communications Manager
[ Euro RSCG Sensors ]  | mazowieckie
Social Media Manager
[ Euro RSCG Sensors ]  | mazowieckie
DZIENNIKARZ / REDAKTOR
[ Grupa o2 ]  | mazowieckie
KEY ACCOUNT MANAGER
[ Grupa o2 ]  | mazowieckie
Redaktor portalu MyGroupon.pl
[ Groupon.pl ]  | mazowieckie
Junior location manager
[ FilmLocations ]  | mazowieckie
Specjalista ds. Projektów Cross-mediowych
[ MTV Networks Polska ]  | mazowieckie
Account Manager
[ UNITED PR ]  | mazowieckie
Dyrektor Kreatywny
[ K2 Internet ]  | mazowieckie
Copywriter
[ Harvard Business Review Polska ]  | mazowieckie
Kierownik Marketingu Lokalnego
[ IKEA ]  | małopolskie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł

 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl