|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 26 Sierpień 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio |
|
|
W Warszawie powstaje radio dla dzieci
Fundacja na rzecz Rozwoju Dzieci "Bajka" wygrała konkurs Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na wyspecjalizowane radio w Warszawie. Fundacja chce stworzyć radio dla dzieci.
więcej
|
|
KRRiT skontroluje Radio Maryja
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zarządziła monitoring Radia Maryja. Dyrektor rozgłośni o. Tadeusz Rydzyk w ciągu 7 dni ma dostarczyć do KRRiT nagrania programu od 9 do 15 sierpnia.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
ZOG: niestandardowa reklama urosła w Polsce o 8 proc.
Z sondażu przeprowadzonego przez polski oddział Zenith Optimedia Group wśród swoich klientów i mediów wynika, że wydatki na niestandardowe działania reklamowe zwiększyły się rok do roku o 8 proc. Ogółem stanowią 20-30 proc. budżetów marketingowych.
więcej
|
|
UOKiK: 750 tys. zł kary dla Getin Noble Banku za reklamę lokaty
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznał, że ubiegłoroczna reklama lokaty w Getin Noble Banku wprowadzała odbiorców w błąd. W konsekwencji bank zapłacił ponad 750 tys. zł nałożonej na niego kary.
więcej
|
|
,,Nie krępuj się, zerwij z milczeniem" w kampanii profilaktyki raka prostaty (wideo)
W telewizji, radiu. prasie i internecie ruszyła kampania promująca profilaktykę raka prostaty. Akcję pod hasłem „Nie krępuj się, zerwij z milczeniem” przygotowały agencje Fabryka Komunikacji Społecznej i Hill and Knowlton Poland.
więcej
|
|
Warka sponsorem reprezentacji i Pucharu Polski w piłce nożnej
Warka przez cztery najbliższe lata będzie sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski i rozgrywek o Puchar Polski. Marka będzie obecna m.in. na tablicach informacyjnych wokół murawy podczas meczów.
więcej
|
|
Media Direction OMD i Carat odpadły z przetargu US Pharmacii
Domy mediowe Media Direction OMD i Carat Polska odpadły w pierwszym etapie przetargu mediowego US Pharmacii. O obsługę firmy dalej walczą Macroscope OMD, Starcom, Universal McCann i Zenith Optimedia.
więcej
|
|
eMarketer: globalna przyszłość marketingu w serwisach społecznościowych
W bieżącym roku światowe wydatki na reklamę w serwisach społecznościowych wzrosną o 31 proc., do 3.3 miliarda dolarów.
więcej
|
|
,,Wytypuj i wygraj" w rajdowej promocji Castrola
Z początkiem września rusza promocja olejów Castrol związana z rajdami WRC. Akcję pod hasłem „Wytypuj i wygraj” wspiera kampania reklamowa przygotowana przez Instytut Rozwoju Reklamy i Mindshare.
więcej
|
|
Oeparol Femina: Piękno i kobiecość w każdej kropli
W prasie, internecie i punktach sprzedaży startuje kampania reklamowa preparatu Oeparol Femina. Akcję pod hasłem „Piękno i kobiecość w każdej kropli” przygotowały Deskartes: health communication i Equinox Media.
więcej
|
|
Don't Worry dla De'Longhi i Kenwood na Facebooku
Agencja Don’t Worry rozpoczyna obsługę marek De’Longhi i Kenwood w social mediach. Współpraca – obejmująca głównie działania na Facebooku – została zaplanowana na rok.
więcej
|
|
Medyczny Vital Tour będzie promować Uniqę
Na przełomie sierpnia i września odbędzie się cykl eventów Vital Tour. Podczas imprez, promujących firmę Uniqa, będzie można skorzystać z fachowych porad medycznych.
więcej
|
|
,,Energia ze zbóż i owoców" w kampanii Lubella ActiVita
Pod hasłem „Energia ze zbóż i owoców” trwa kampania promocyjna płatków Lubella ActiVita. Akcję wspierają działania reklamowe przygotowane przez agencje Hand Made i Hand Made Flow.
więcej
|
|
Rusza kampania ,,Powstrzymaj rotawirusy" (wideo)
W telewizji i internecie startuje kampania edukacyjna „Powstrzymaj rotawirusy”. Akcję przygotowały agencja reklamowa JWT Warszawa i dom mediowy MediaVest.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Nowa odsłona miesięcznika "Personel Plus"
Od wrześniowego numeru (na rynku od 3 września br.) miesięcznik “Personel Plus” (Wolters Kluwer Polska) zyska nową szatę graficzną. Zmieni się również zawartość pisma.
więcej
|
|
Płyta DVD z jogą wraz z magazynem "Shape"
Do całego nakładu wrześniowego miesięcznika “Shape” (Marquard Media Polska) dołączona zostanie płyta DVD pt. "Joga - na ratunek plecom" zawierająca program ćwiczeń profilaktycznych i usuwających bóle pleców.
więcej
|
|
"Metro" po raz trzeci będzie rozdawane w Berlinie
W czwartek 26 sierpnia w centrum Berlina rozdawane będzie trzecie już specjalne wydanie darmowego dziennika „Metro” (Agora), przygotowane w całości w języku niemieckim.
więcej
|
|
"Polityka" o starożytnej Grecji
Od środy 25 sierpnia w sprzedaży jest kolejny z serii “Pomocników Historycznych Polityki” (Polityka Spółdzielnia Pracy). Wydanie to poświęcone jest starożytnej Grecji i starciu między ówczesnymi cywilizacjami Wschodu i Zachodu.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Zyskuje SLD, tracą PO i PiS
Gdyby wybory parlamentarne odbyły się w sierpniu, wygrałaby je Platforma Obywatelska z 45-proc. poparciem - wynika z najnowszego sondażu TNS OBOP. PiS odnotowuje w tym sondażu 29 proc. poparcia, a SLD - 14 proc.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|