Twórca „Furiozy” znowu to zrobił. Recenzja serialu „Prosta sprawa” Canal+
Język polskich mediów coraz bardziej brutalny. Ekspert przestrzega
Nagłe odejście z OpenAI. Tuż po ogłoszeniu nowego ChatGPT
T-Mobile Polska z 8,3 mln abonentów. Narzeka na inflację
Grupa Pracuj chce wypłacić inwestorom ponad 130 mln zł
Samuel Pereira felietonistą katolickiego serwisu
Wyciekły dane polskich klientów chińskiej platformy. UODO zawiadamia prokuraturę
Właściciel Prowly przejmuje Brand24. Ile zapłaci?
Portal Wirtualnemedia.pl zaprasza na debatę "Media i ich przyszłość" na Europejskim Kongresie Gospodarczym
Spotify znów z zyskiem. W górę wpływy i liczba subskrybentów
Vtuber Pepsi Zero wkracza do świata gamingu
MCI Capital inwestuje w platformę dla hotelarzy. Wykłada prawie 200 mln zł
Sztuczna inteligencja masowo wykorzystywana w generowaniu dezinformacji
Brand24 urósł o 30 proc. Podaje cztery przyczyny
Nie żyje 97-letnia instagramerka. Tworzyła profil „Życie zaczyna się po 90”
Unia Europejska utrzyma zawieszenie przepisów o prywatności, by chronić dzieci w internecie
Polscy wydawcy chcą, żeby giganci cyfrowi zaczęli płacić. „Kluczowe znaczenie ma Google”
Monika Wdowiak odchodzi z Grupy naTemat. Anna Dylicka szefową reklamy dwóch portali
W NASK za rządów PiS lista „zakazanych mediów”. Nie dostawały zleceń reklamowych
NASK planuje nowe otwarcie w walce z dezinformacją. Magdalena Wilczyńska szefową pionu