Emitowany w środowe wieczory na antenie Czwórki reality show 'Zamiana żon' ma większą widownię niż programy nadawane w TV4 w tym samym paśmie w ubiegłym roku.
Średnia oglądalność czterech do tej pory nadanych odcinków programu wyniosła 350 tys. osób, co dało TV4 udziały na poziomie 2,48 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Lepsze udziały stacja osiągnęła w komercyjnej grupie docelowej - 3,19 proc.
Zobacz tabelę
Rok wcześniej, środowe pasmo od 21.00 do 21.55, w którym obecnie pokazywana jest "Zamiana żon", oglądało średnio 250 tys. widzów, a udziały wynosiły odpowiednio 1,78 proc. (grupa 4+) i 1,65 proc. (grupa 16-49).
Program "Zamiana żon" oglądają głównie kobiety, widzowie zarówno młodsi, w średnim wieku jak i starsi, a także osoby z najmniejszych i średnich miast.
Zobacz tabelę
"Zamiana żon" to polska wersja brytyjskiego formatu "Wife Swap" w którym dwie rodziny zamieniają się żonami na dziewięć dni. Program przedstawia różne sposoby na życie, na wychowanie dzieci czy na gospodarowanie pieniędzmi. Od października "Zamiana żon" emitowana będzie w Czwórce w środy o godz. 21.30 (dotychczas o 21.00).