W styczniu 2016 roku pozycję lidera oglądalności wśród kanałów informacyjnych zajęło TVP Info. Największymi wzrostami pochwalić się mogły będące na końcu stawki Polsat News 2 i TV Republika.
Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych w styczniu br. należało do nadającej naziemnie stacji TVP Info, której udział wyniósł 3,24 proc. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększył się on o 3,18 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Drugą lokatę zajął TVN24. Średni miesięczny wynik tej stacji poszedł do góry o 11,76 proc. do 3,23 proc. Podium uzupełnia TVP Regionalna. W ubiegłym miesiącu miała ona 1,02 proc. udziału, po spadku o 0,97 proc. - jedynym w zestawieniu.
Oczko niżej uplasował się Polsat News z udziałem wynoszącym 1 proc., o 13,64 proc. wyższym, niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.
Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 33,33 proc. do 0,12 proc., odnotował Polsat News 2. Stacja ta zajęła miejsce ósme - ostatnie.
Telewizja
|
TVP Info i TVN24 na czele w styczniu, Fokus TV z największym wzrostem (top 25 stacji tematycznych)
|
Największy udział (4,26 proc.) wśród grup kanałów newsowych w styczniu br. miała TVP, mająca w portfolio stacje TVP Info i TVP Regionalna i notująca wzrost o 2,16 proc.
Zobacz tabelęW grupie komercyjnej 16-49 liderem wśród stacji informacyjnych w styczniu 2016 roku był kanał TVN24 z wynikiem 2,16 proc., po spadku o 4,85 proc. Drugie miejsce zajęło TVP Info (1,27 proc. udziału, wzrost o 6,72 proc.), a trzeci był Polsat News (0,74 proc.; do góry o 8,82 proc.).
Największym wzrostem w tym ujęciu - o 16,67 proc. do 0,07 proc. - również pochwalić się mógł Polsat News 2. Z kolei najwięcej stracił TVN24 Biznes i Świat - było to 17,39 proc. do 0,19 proc.
Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 2,35 proc. udziału, po spadku o 6 proc.
Zobacz tabelę)