W sierpniu br. nowym liderem sprzedaży wśród wszystkich dwutygodników został magazyn „Przyjaciółka”, który wyprzedził „Party”. Na podium znalazł się jeszcze „Tele Świat”. Top 25 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem poradnikowej „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w sierpniu 2014 roku wyniosła 357 180 egz. W porównaniu do sierpnia 2013 roku była ona niższa o 0,61 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W analogicznym okresie rok wcześniej tytuł ten był drugi.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Z kolei na drugie miejsce spadł magazyn people „Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 5,46 proc. do poziomu 350 955 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął telewizyjny dwutygodnik „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 6,80 proc. do 319 573 egz.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia po trzy pozycje zajęły pisma poradnikowe i dwutygodniki people. Dwa miejsca przypadły magazynom z programem telewizyjnym, a po jedynym - tytułowi z segmentu real life stores oraz pismu o serialach.
Zobacz tabelęSprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.