Reklama 2012-08-23
1

„Podaj indyka” - zachęca Krajowa Rada Drobiarstwa (wideo)

Ruszyła kampania „Podaj indyka” promująca jedzenie mięsa indyczego. Akcję na zlecenie Krajowej Rady Drobiarstwa przygotowały agencja Legend Group i dom mediowy Infinity Media.

Kampania „Podaj indyka” podkreśla, że mięso indycze jest smaczne, łatwe w przygotowaniu i pełne wartości odżywczych. Spoty i layouty zwracają też uwagę, że ważne jest odpowiednie opakowanie tego mięsa - pakowanie w tackę w atmosferze ochronnej gwarantuje, że jest ono trwalsze i bezpieczniejsze od tego dystrybuowanego luzem. Akcja jest skierowana przede wszystkim do kobiet, bo to głównie one odpowiadają za zakupy i przyrządzanie domowych posiłków.

Kampania - rozpoczęta 20 sierpnia, a zaplanowana do końca września - obejmuje telewizję (TVN, TVP1, TVP2, TVP Info, TV4, TVN24, kanały tematyczne z oferty Polsatu i Atmediów), prasie (tytuły opiniotwórcze, kobiece, tematyczne i poradnikowe), internet (serwis podajindyka.pl, reklamy w działach i witrynach kobiecych, kulinarnych i o tematyce żywieniowej/zdrowotnej, działania w serwisach społecznościowych) oraz sklepy sieci Real.

Kreację kampanii przygotowała agencja Legend Group, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Infinity Media. Akcję organizuje Krajowa Rada Drobiarstwa ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.

Autor: tw

Więcej informacji: Podaj indyka, Krajowa Rada Drobiarstwa

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter