Dziewiąta edycja „Mam talent!” miała średnio 3,04 mln widzów. To o 70 tys. oglądających więcej niż rok wcześniej, a TVN w czasie emisji formatu był zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 34,79 mln zł.
„Mam talent! 9” na antenie TVN oglądać można było w soboty o godz. 20.00, w okresie od 3 września do 26 listopada br. Średnia widownia show wyniosła 3,04 mln osób, co przełożyło się na 20,11 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 19,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 19,48 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Największą widownię, wynoszącą 3,41 mln oglądających, zgromadził odcinek talent-show z 1 października br.
Zobacz tabelę
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program zyskał 70 tys. widzów. Pokazywaną wówczas ósmą serię talent-show oglądało średnio 2,97 mln osób, a udział TVN wynosił 19,49 proc. w 4+ oraz 19,45 proc. w 16-49.
„Mam talent!” w swoim paśmie był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP2, która miała 11,31 proc. udziału. Stacja ta w tym czasie emitowała konkurencyjny show „The Voice of Poland”. Trzeci był Polsat (pasmo filmów animowanych i mecz piłki nożnej; 11,28 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. kroniki sportowe, serwis pogodowy i „Komisarz Alex”; 10,72 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 drugie miejsce zajął Polsat, a dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” uplasowały się: Dwójka i Jedynka.
Zobacz tabelęWpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach dziewiątej serii formatu wyniosły 34,79 mln zł. Dla porównania, ósma edycja z reklam zarobiła 42,03 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Zwycięzcą 9. edycji „Mam talent!” został Jakub Herfort.
Za rok, jesienią 2017 roku planowana jest jubileuszowa, X edycja programu.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 11,30 proc.