„Drugą szansę 2” ogląda średnio 1,63 mln osób, o 640 tys. mniej niż pierwszą serię pokazywaną wiosną br. Serial jednak ma o 120 tys. widzów więcej, niż pokazywany w analogicznym okresie ub.r. „Top model 5”. TVN w czasie jego emisji jest trzeci w rynku.
Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków drugiej serii „Drugiej szansy”, pokazywanych w poniedziałki o 21.30 począwszy od 5 września br., wyniosła 1,63 mln widzów. Przełożyło się to na 12,41 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,27 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Dla porównania, pierwszą odsłonę „Drugiej szansy”, emitowaną w poniedziałki o 21.30 wiosną br., po trzech odcinkach oglądało 2,27 mln osób, przy udziale wynoszącym 16 proc. w 4+ oraz 18,61 proc. w 16-49. Oznacza to, że serial stracił 640 tys. widzów.
Z kolei pokazywaną w tym paśmie w jesiennej ramówce ub.r. piątą serię reality-show „Top model” oglądało średnio 1,51 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 10,76 proc. oraz 15,98 proc. udziału. W tym ujęciu serial TVN podniósł widownię swojego pasma o 120 tys. widzów.
TVN w czasie emisji „Drugiej szansy 2” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest Polsat, pokazujący filmy fabularne, a jego udział kształtuje się na poziomie 14,85 proc. Druga jest TVP2 (kulisy „M jak miłość” i „Bake off - Ale ciacho!”; 13,85 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP1 (gł. Teatr TV; 5,61 proc).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN jest wiceliderem za Polsatem. Dalej plasują się: Dwójka i Jedynka.
Zobacz tabelęUdział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 9,51 proc.