Reklama 2017-05-23
1

Adam Nawałka „żyje z wizją” w reklamach okien Fakro (wideo)

Firma Fakro, producent okien rozpoczęła wizerunkowe działania reklamowe pod hasłem „Żyj z wizją”. Zaangażowała do niej trenera Adma Nawałkę. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Opus B.

Kampania wizerunkowa marki Fakro pod hasłem „Żyj z wizją” obejmuje internet, reklamy w prasie oraz w punktach sprzedaży. Jej twarzą został trener piłkarski Adam Nawałka. Komunikacja została oparta na elementach, które mają łączyć wizerunek producenta okien z osobowością selekcjonera, czyli na wizjonerstwie, przywiązaniu do detali, otwartości na świat i stawianie na najlepszych.

Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Opus B.

Adam Nawałka zaczął pojawiać się w reklamach w 2016 roku. Zaczął od reklamowania oferty Fair Play w Play dla Firm, potem podpisał umowę reklamową z firmą FoodCare - w ramach współpracy jego twarz można zobaczyć na opakowaniach oraz w reklamach napoju 4Move, a od jesieni ub.r. promował markety budowlane Leroy Merlin.

Autor: bg

Więcej informacji: Fakro, okna, Adam Nawałka

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter