SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zyskuje Twist, traci Popcorn i Dziewczyna

Marzec 2007: Większość miesięczników skierowanych do młodzieży zanotowała spadek sprzedaży.

Miesięcznik ”Twist” (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w marcu 2007 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 157 339 egz. (wzrost o 11 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2006) - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy na temat sprzedaży miesięczników młodzieżowych opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasował się ”Popcorn” (Axel Springer Polska) z wynikiem 121 646 egz. (spadek o ponad 41 proc.) a na trzecim ‘Dziewczyna’ (Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą 110 644 egz.(spadek o 15,4 proc.).

marzec

20072006
ZKDPSprzedaż ogólem
Twist157339142423
Popcorn121646171059
Dziewczyna110644127298
Fun Club99103122520
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki7193158468

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" wszystkie miesięczniki odnotowały spadek sprzedaży.

2007

marzecluty
ZKDPSprzedaż ogólem
Twist157339157902
Dziewczyna121646124247
Popcorn110644132124
Fun Club99103107610
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki7193180880

Podobne informacje - marcowe dane ZKDP:

 

Dołącz do dyskusji: Zyskuje Twist, traci Popcorn i Dziewczyna

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl