SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Playboy" liderem, zyskuje Forbes

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes liderem wśród miesięczników biznesowych a Playboy lifestylowych.

'Playboy' (Marquard Media Polska) miał w marcu 2007 sprzedaż ogółem na poziomie 91 075 egz. (91 636 egz. w analogicznym okresie 2006 roku) – wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugie miejscu uplasował "CKM" (Marquard Media Polska) - 84 991 egz. (wzrost o 11,5 proc.), na trzecim "Men’s Health Polska" (Motor-Presse Polska) - 65 520 egz. (wzrost o 9 proc.) a na czwartym magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) - 64 259 egz. (wzrost o 1,5 proc.).

marzec

20072006
ZKDPSprzedaż ogólem
Playboy9107591636
CKM8499176323
Men’s Health Polska6552060171
Logo6425963373

2007

marzecluty
ZKDPSprzedaż ogólem
Playboy9107554798
CKM8499176525
Men’s Health Polska65520-
Logo6425967574

W marzec 2007 - w segmencie miesięczników biznesowych - największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes'  - na poziomie 40 199 egz. (w analogicznym okresie 2006 roku - 36 957 egz.). Na drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 30 813 egz. (rok wcześniej 21 200 egz.).

marzec

20072006
ZKDPSprzedaż ogólem
Forbes4019936957
Manager Magazin3081321200

2007

marzecluty
ZKDPSprzedaż ogólem
Forbes4019941731
Manager Magazin3081329599

Podobne informacje - marcowe dane ZKDP:

Dołącz do dyskusji: "Playboy" liderem, zyskuje Forbes

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl