SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Tina' wyprzedziła 'Przyjaciółkę'

Duże spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet, zyskała tylko "Naj".

Według najnowszych danych ZKDP tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w styczniu 2007 sprzedaż ogółem w wysokości 396 759 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w swoim segmencie. Oznacza to 18 procentowy spadek w porównaniu do analogicznego okresu w 2006 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) - spadek o ponad 47 proc., na trzecim ”Naj” (G+J Polska) - wzrost o 1 proc. a na czwartym miejscu "Pani Domu" (Axel Springer Polska)  - spadek o ponad 37 proc. 

styczeń

20072006

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Tina540549396759657007468563
Przyjaciółka582052348045704043514584
Naj509697313907562689310339
Pani Domu525106302872703745415667

2007/2006

styczeńgrudzień

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Tina540549396759517229363357
Przyjaciółka582052348045645017444728
Naj509697313907558733325351
Pani Domu525106302872616741349341

Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:

Dołącz do dyskusji: 'Tina' wyprzedziła 'Przyjaciółkę'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl