SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN zdecydowanie przed Polsatem

Telewizja TVN odnotowała w I kwartale 2007 r. największe wpływy reklamowe spośród wszystkich stacji telewizyjnych. Polsat Sport liderem kanałów tematycznych.

TVN zarobiła w I kwarate 2007 roku 453 515 112 zł, czyli o 103,84 mln zł więcej niż analogicznym okresie 2006 roku – wynika z danych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazła się Telewizja Polsat, która zanotowało przychody reklamowe na poziomie 407 846 830 zł (21,64 mln zł mniej niż w 2006 roku).

Na trzecim miejscu telewizyjna "Jedynka" a na czwartym uplasowała się "Dwójka" - oba kanały telewizji publicznej zanotowały duży wzrost wpływów reklamowych.

Wśród kanałów tematycznych najwięcej zarobił Polsat Sport -  44,35 mln zł.

Wszystkie monitorowane telewizje zarobiły w I kwartale 2007 roku 1 893 536 423 zł wobec 1 453 769 670 zł w 2006 roku. 

bez autopromocji
Rok / MiesiącI-III.2007
TOP MediumWpływy [zł]
Razem: TV1 893 536 423
TVN453 515 112 zł
POLSAT407 846 830 zł
TVP 1311 119 496 zł
TVP 2216 874 994 zł
TV 454 369 827 zł
POLSAT SPORT44 354 800 zł
TVN 2435 520 463 zł
TELE 534 269 235 zł
AXN33 944 235 zł
TVN SIEDEM28 387 112 zł

bez autopromocji
Rok / MiesiącI-III.2006
TOP MediumWpływy [zł]
Razem: TV1 453 769 670 zł
POLSAT386 002 070 zł
TVN349 673 819 zł
TVP 1251 403 047 zł
TVP 2180 003 911 zł
TV 439 236 753 zł
TELE 533 513 653 zł
TVN SIEDEM25 159 193 zł
MTV21 889 840 zł
TVN 2420 412 791 zł
VIVA POLSKA15 719 256 zł

dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor

Podsumowanie wpływów reklamowych w I kwartale 2007 roku:

 Cały rynek  (z autopromocją)
 

Rok / MiesiącI-III.2006I-III.2007
MediaWpływy [zł]Wpływy [zł]
Telewizja1 466 176 843 zł1 905 877 638 zł
Radio301 842 076 zł359 184 163 zł
Gazety566 336 253 zł584 301 124 zł
Magazyny459 569 828 zł494 931 684 zł
Razem2 793 925 000 zł3 344 294 609 zł

Dołącz do dyskusji: TVN zdecydowanie przed Polsatem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl