SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Playboy zyskuje czytelników

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn pokazują, że Forbes jest liderem wśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.

'CKM' (Marquard Media Polska) miał w grudniu 2006 sprzedaż ogółem na poziomie 132 586 egz. (o 2 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2005 roku) – wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn.

Na drugie miejscu uplasował "Playboy" (ten sam wydawca) - 101 453 egz. a na trzecim magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) - 71 060 egz.

grudzień

20062005
ZKDPSprzedaż ogólem
CKM132586135508
Playboy10145391220
Logo71060-
Men’s Health Polska6130059583

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost odnotował "Playboy".

2006

grudzieńlistopad
ZKDPSprzedaż ogólem
CKM13258694919
Playboy10145367181
Logo7106065318
Men’s Health Polska6130060252

W listopadzie 2006 - w segmencie miesięczników biznesowych - największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes'  - na poziomie 35 802 egz. (w analogicznym okresie 2005 roku - 36 834 egz.). Na drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 29 588 egz. (rok wcześniej 20 074 egz.).

grudzień

20062005
ZKDPSprzedaż ogólem
Forbes3580236834
Manager Magazin2958820074

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" wzrost odnotowały oba miesięczniki.

2006

grudzieńlistopad
ZKDPSprzedaż ogólem
Forbes3580235038
Manager Magazin2958829123

Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:

Dołącz do dyskusji: Playboy zyskuje czytelników

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl