SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Najlepiej zarabiające magazyny kolorowe

W I kwartale 2007 tygodnik "Polityka" odnotował największe wpływy z reklam. Duży wzrost "Vivy" i "Przyjaciółki".

"Polityka" (Polityka Spółdzielnia Pracy) zwiększyła cennikowe wpływy netto z reklam w I kw. 2007 do 21,73 mln zł (wzrost o 2,6 mln zł wobec analogicznego okresu 2006 roku)  – wynika z monitoringu rynku reklamy magazynów, przygotowanego przez firmę Expert Monitor. 

Na drugim miejscu uplasował się "Wprost" (AWR Wprost) z wpływami w wysokości 21,42 mln zł (ponad 0,6 mln zł więcej niż w I kw. 2006).

Trzecie miejsce przypadło tygodnikowi "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) - 19,95 mln zł (wzrost o 2,2 mln zł).

Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w I kw. 2007 r. 459 395 591 zł wobec 417 555 370 zł w 2006 r.

bez autopromocji
Rok / MiesiącI-III.2007
TOP MediumWpływy [zł]
Razem: magazyny459 395 591 zł
POLITYKA21 730 080 zł
WPROST21 427 500 zł
NEWSWEEK POLSKA19 952 080 zł
TELE TYDZIEŃ15 872 760 zł
VIVA15 174 445 zł
PRZYJACIÓŁKA15 048 321 zł
CLAUDIA13 472 869 zł
GALA12 555 842 zł
TWÓJ STYL11 833 473 zł
NAJ8 356 922 zł

bez autopromocji
Rok / MiesiącI-III.2006
TOP MediumWpływy [zł]
Razem: magazyny417 555 370 zł
WPROST20 758 188 zł
POLITYKA19 126 190 zł
NEWSWEEK POLSKA17 666 707 zł
TELE TYDZIEŃ14 543 074 zł
VIVA12 979 685 zł
CLAUDIA12 355 536 zł
PRZYJACIÓŁKA11 301 504 zł
GALA10 498 325 zł
TWÓJ STYL9 210 274 zł
NAJ8 885 226 zł

dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.

Podsumowanie wpływów reklamowych w I kwartale 2007 roku:

 Cały rynek  (z autopromocją)
 

Rok / MiesiącI-III.2006I-III.2007
MediaWpływy [zł]Wpływy [zł]
Telewizja1 466 176 843 zł1 905 877 638 zł
Radio301 842 076 zł359 184 163 zł
Gazety566 336 253 zł584 301 124 zł
Magazyny459 569 828 zł494 931 684 zł
Razem2 793 925 000 zł3 344 294 609 zł

Dołącz do dyskusji: Najlepiej zarabiające magazyny kolorowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl