SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN ucieka Polsatowi

Telewizja TVN odnotowała w styczniu 2007 r. największe wpływy reklamowe spośród wszystkich stacji telewizyjnych. TVN24 liderem kanałów tematycznych.

TVN zarobiła 117 726 907 zł, czyli o ponad 36 mln zł więcej niż analogicznym okresie 2006 roku – wynika z danych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazła się Telewizja Polsat, która zanotowało przychody reklamowe na poziomie 84 162 694 zł (4,8 milionów zł więcej niż w 2006 roku).

Na trzecim miejscu telewizyjna "Jedynka" a na czwartym uplasowała się "Dwójka" - oba kanały telewizji publicznej zanotowały wzrost wpływów reklamowych.

Wśród kanałów tematycznych najwięcej zarobiła TVN24 - wzrost z 4,6 mln zł do 9,6 mln zł.

Wszystkie monitorowane telewizje zarobiły w styczniu 2007 roku 453 825 599 zł wobec 333 958 524 zł w 2006 roku. 

bez autopromocji
Rok / MiesiącI.2007
TOP MediumWpływy [zł]
Razem: TV453 825 599 zł
TVN117 726 907 zł
POLSAT84 162 694 zł
TVP 178 119 678 zł
TVP 253 317 533 zł
TV 415 354 155 zł
TELE 59 843 188 zł
TVN 249 647 787 zł
TVN SIEDEM8 605 769 zł
AXN od 2007.016 911 532 zł
MTV6 395 100 zł


 

bez autopromocji
Rok / MiesiącI.2006
TOP MediumWpływy [zł]
Razem: TV333 958 524 zł
TVN81 413 887 zł
POLSAT79 313 909 zł
TVP 160 383 830 zł
TVP 239 529 146 zł
TV 411 986 859 zł
TELE 510 390 635 zł
TVN SIEDEM7 614 527 zł
TVN 244 656 681 zł
VIVA POLSKA3 677 580 zł
DISCOVERY CHANNEL3 489 010 zł

dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor

Dołącz do dyskusji: TVN ucieka Polsatowi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl