SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Poradnikowe tygodniki dla kobiet ostro w dół

Wszystkie tygodniki poradnikowe dla kobiet zanotowały spadek sprzedaży. Liderem "Przyjaciółka".

Według najnowszych danych ZKDP tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) osiągnął we wrześniu sprzedaż ogółem w wysokości 331 048 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w swoim segmencie. Oznacza to 16 procentowy spadek w porównaniu analogicznego okresu w 2005 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Pani Domu" (Axel Springer Polska) - spadek o ponad 40 proc., na trzecim "Tina" (Bauer) - spadek o 45 proc. a na czwartym  ”Naj” (G+J Polska) - spadek o ponad 17 proc.

 

wrzesień

20062005

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Przyjaciółka582650331048599360394477
Pani Domu622385318465905726554106
Tina499559299154802728534305
Naj543659295369715933355643


 
2006

wrzesieńsierpień

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Przyjaciółka582650331048595762355355
Pani Domu622385318465611151375499
Tina499559299154533817331224
Naj543659295369553975361022

Dołącz do dyskusji: Poradnikowe tygodniki dla kobiet ostro w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl