SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rozmowa z szefem Dziennika Online

- Pierwsze prace koncepcyjne zaczęły się późną wiosną tego roku. I cały czas trwają, bo mamy nadzieję się rozwijać - mówi Piotr Bugajski, szef serwisu Dziennik Online.

Po ponad siedmiu miesiącach od pojawianie się na rynku nowej gazety codziennej "Dziennik", wczoraj zadebiutował całodoby internetowy serwis  gazety koncernu Axel Springer Polska – dziennik.pl (więcej). 

Portal Wirtualnemedia.pl rozmawia z Piotrem Bugajskim, szef serwisu Dziennik Online.

Wirtualnemedia.pl: Jak długo trwały prace nad serwisem Dziennik.pl?
Piotr Bugajski: Pierwsze prace koncepcyjne zaczęły się późną wiosną tego roku. I cały czas trwają, bo mamy nadzieję się rozwijać.

Ile osób liczy redakcja?
Kilkadziesiąt osób.

Czym serwis ma wyróżniać się od innych portali?
Szybkością działania, aktualnością, wszechstronnością w informowaniu o tym, co ważne i ciekawe. Przywiązujemy też dużą wagę do multimediów, np. materiałów wideo – nawiązaliśmy w tym celu współpracę z telewizją CNN. Dzięki temu można u nas zobaczyć filmowe relacje z najważniejszych wydarzeń na świecie. Wyróżnikiem jest też bogaty serwis zdjęciowy. Nasze „Fotowiadomości” przedstawiają najważniejsze wydarzenia dnia właśnie w formie zdjęciowej wraz z odsyłaczami do artykułów na aktualne tematy. Atrakcją serwisu są też „Wirtualne Podróże” – fotograficzne panoramy ciekawych miejsc, które pozwalają internautom „spacerować” np. po pomieszczeniach Pałacu Prezydenckiego. To jeden z tych elementów serwisu, który chcielibyśmy intensywnie rozwijać.

Kto jest Waszym największym konkurentem?
Nie widzę konkurencji wśród innych gazet. Żaden dziennik w Polsce nie ma własnej strony internetowej z informacjami, które są aktualizowane tak często, a jednocześnie pisane przez zespół dziennikarzy, tworzących osobną redakcję. Najczęściej są to informacje po prostu „przeklejane” z agencji. My sami piszemy teksty i sami zdobywamy newsowe informacje.

Kto jest autorem szaty graficznej?
Dyrektorem artystycznym jest Piotr Grzybowski, jednocześnie dyrektor kreatywny drukowanego „Dziennika”.

Czy w serwisie Dziennik.pl pojawi się np. poczta, blog czy serwis randkowy?
Nie chcę w tej chwili opowiadać o szczegółach.

Dołącz do dyskusji: Rozmowa z szefem Dziennika Online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl