SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Claudia' liderem, 'Świat kobiety' ostro w dół

Duży wzrost "Poradnika Domowego" i znaczy spadek"Świata Kobiety" to największe zmiany wśród miesięczników poradnikowych dla kobiet.

 W sierpniu 2006 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet była ”Claudia” (G+J Polska) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Sprzedaż wyniosła 500 129 egz. - to 0,36 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2005.

Na drugim miejscu znalazł się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) - 470 814 egz. (spadek o 17,69 proc.) a na trzecim ”Dobre Rady” (Agora), które sprzedały się w liczbie 454 034 egz. - wzrost o 4,65 proc..

 

sierpień

20062005
ZKDPSprzedaż ogólem
Claudia500129501950
Świat Kobiety470814571991
Dobre Rady454034433892
Poradnik Domowy440159301239
Olivia431151400423

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost odnotował "Świat Kobiety" i "Poradnik Domowy".

 

2006

sierpieńlipiec
ZKDPSprzedaż ogólem
Claudia500129488010
Świat Kobiety470814426889
Dobre Rady454034429207
Poradnik Domowy440159393865
Olivia431151499149

Dołącz do dyskusji: 'Claudia' liderem, 'Świat kobiety' ostro w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl