SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przyjaciółka pokonała Wprost

W sierpniu 2006 "Przyjaciółka" odnotował największe wpływy z reklam wśród magazyn. "Wprost", "Polityka" i "Newsweek" w dół.

"Przyjaciółka" zwiększyła w sierpniu cennikowe wpływy netto z reklam do 5 163 486 zł, czyli o 1,5 mln zł wobec analogicznego okresu 2005 – wynika z monitoringu magazynów firmy Expert Monitor. 

Na drugim miejscu znalazła się "Claudia", która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 4 409 244  zł  (0,4 mln zł więcej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło ”Polityce” – 4,1 mln zł (spadek o prawie 0,3 mln zł).

Na czwarte miejsce spadł "Wprost" a na piątek awansowała "Gala", która zanotowała wzrost przychodów z reklam o 0,2 mln zł.

 

bez autopromocji
Rok / MiesiącVIII.2006
TOP MediumWpływy [zł]
Razem: magazyny123 845 078 zł
PRZYJACIÓŁKA5 163 486 zł
CLAUDIA4 409 244 zł
POLITYKA4 144 790 zł
WPROST4 135 720 zł
GALA3 149 867 zł
VIVA3 063 586 zł
NEWSWEEK POLSKA3 054 214 zł

 

bez autopromocji
Rok / MiesiącVIII.2005
TOP MediumWpływy [zł]
Razem: magazyny116 701 696 zł
WPROST5 144 955 zł
POLITYKA4 409 870 zł
CLAUDIA4 069 200 zł
NEWSWEEK POLSKA3 740 964 zł
TELE TYDZIEŃ3 617 356 zł
PRZYJACIÓŁKA3 609 213 zł
GALA2 963 073 zł


dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: Przyjaciółka pokonała Wprost

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl