
Bank Pocztowy kontynuuje kampanię reklamową w lokalnych stacjach radiowych, prasie i portalach internetowych, promując możliwość szybkiego uzyskania gotówki do 100 000 zł w placówkach Banku i na Poczcie.
W trakcie całej kampanii, która rozpoczęła się pod koniec roku, zaplanowano blisko 200 emisji reklamy w prasie lokalnej, 40 tygodniowych kampanii w 40 lokalnych rozgłośniach radiowych oraz wyświetlanie banerów reklamowych na blisko 70 regionalnych portalach internetowych. W tym czasie w placówkach Banku i Poczty prowadzona jest również kampania BTL.
Klienci mają możliwość uzyskania w prosty i wygodny sposób gotówki do 3500 zł (produkt: Pożyczka na Poczcie) lub do 100 000 zł (produkt: Kredyt gotówkowy).
Dostępność szybkiej gotówki Bank Pocztowy promować będzie do końca stycznia 2017 r.
dostarczył infoWire.pl