Nowe zasady dotyczące cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce cookies

Zamknij


Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2017-01-10

A A A POLEĆ DRUKUJ

Trwa regionalna kampania reklamowa „Szybkiej gotówki na pilne wydatki”

150x110

Bank Pocztowy kontynuuje kampanię reklamową w lokalnych stacjach radiowych, prasie i portalach internetowych, promując możliwość szybkiego uzyskania gotówki do 100 000 zł w placówkach Banku i na Poczcie.

W trakcie całej kampanii, która rozpoczęła się pod koniec roku, zaplanowano blisko 200 emisji reklamy w prasie lokalnej, 40 tygodniowych kampanii w 40 lokalnych rozgłośniach radiowych oraz  wyświetlanie banerów reklamowych na blisko 70 regionalnych portalach internetowych. W tym czasie w placówkach Banku i Poczty prowadzona jest również kampania BTL.

Klienci mają możliwość uzyskania w prosty i wygodny sposób gotówki do 3500 zł (produkt: Pożyczka na Poczcie) lub do 100 000 zł (produkt: Kredyt gotówkowy).

Dostępność szybkiej gotówki Bank Pocztowy promować będzie do końca stycznia 2017 r.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS