Z pierwszych czterech modułów szkolenia uczestnicy dowiedzieli się kim jest sprzedawca, kim jest klient i na czym polega proces sprzedaży. Choć wydaje się to oczywiste, to istnieje wiele mitów dotyczących zarówno zawodu sprzedawcy, jak i roli klienta, które utrudniają prowadzenie profesjonalnej sprzedaży.
W nowym, piątym module, uczestnik znajdzie praktyczne wskazówki, jak przygotować się do prezentacji handlowej. Moduł „Trudne sytuacje w sprzedaży” pokazuje, jak radzić sobie z problemami. Uczestnicy zrozumieją i opanują umiejętność rozmawiania o cenie z klientem. Nauczą się także reagowania w sytuacji, gdy klient stawia opór lub należy do „trudnych”.
„Finalizowanie sprzedaży” to kolejny moduł szkolenia „Techniki sprzedaży”. Po jego ukończeniu sprzedawcy i przedsiębiorcy z MSP będą potrafili poradzić sobie z trudnym zadaniem zakończenia transakcji.
Ostatni moduł w całości poświęcono sprzedaży przez telefon.
„Techniki sprzedaży” to już 28 bezpłatne szkolenie internetowe Akademii PARP, dostępne na portalu www.akademiaparp.gov.pl. Szkolenia podzielone są na pięć zakresów tematycznych: finansowo-prawny, zarządzanie strategiczne i operacyjne, umiejętności menadżerskie i osobiste, marketing i sprzedaż oraz wiedza ogólna i otoczenie biznesu. Wszyscy przedsiębiorcy i pracownicy sektora MSP oraz osoby planujące rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej mogą podjąć bezpłatną naukę. Zdobyta wiedza potwierdzana jest certyfikatem.
Więcej informacji:
msp@akademiaparp.gov.pl
Infolinia 801 444 MSP (czyli 801 444 677)