Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-04-02

A A A POLEĆ DRUKUJ

Tax Care współpracuje z Bluerank

150x110
W 2013 roku Bluerank rozpoczął współpracę w zakresie SEO z marką Tax Care. Agencja jest odpowiedzialna za wsparcie klienta podczas tworzenia i wdrożenia nowego serwisu internetowego.

Trzonem działalności Tax Care są profesjonalne usługi księgowe. Oprócz tego firma dostarcza też obsługę kadrowo-płacową, świadczy usługi związane z rejestracją działalności gospodarczej, we współpracy z zewnętrzną kancelarią oferuje też doradztwo prawne oraz inne usługi wspierające osoby prowadzące działalność gospodarczą. Uzupełnieniem tych usług jest doradztwo finansowe (kredyty, ubezpieczenia, leasing, produkty emerytalne) stworzone z myślą o osobach prowadzących działalność gospodarczą.

Bluerank jest odpowiedzialny za consulting podczas projektowania i wdrażania nowego serwisu marki Tax Care oraz za obsługę SEO projektu. Celem intensyfikacji działań SEO jest poprawa widoczności oferty Klienta w naturalnych wynikach wyszukiwania Google, jak również umocnienie wizerunku marki Tax Care, jako lidera w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań księgowych w Polsce. W zakres projektu wchodzą działania obejmujące przygotowanie rekomendacji dotyczących zawartości serwisu, monitoring oraz optymalizacja prac związanych z promocją marki w wyszukiwarkach internetowych, zaawansowany link building, a także przeprowadzanie dedykowanego szkolenia dla zespołu Tax Care, które pozwali pracownikom na samodzielne wspieranie procesów SEO. „Branża finansowa stawia przed SEM duże wymagania. Nasz zespół ma jednak bogate doświadczenie w tym obszarze. Jestem przekonany, że obie strony czeka długa i satysfakcjonująca współpraca” – komentuje Tomasz Sąsiadek, Key Account Manager w Bluerank.

Więcej:
www.taxcare.pl
www.bluerank.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS