W kampanii outdoorowej zaprezentowane zostaną trzy wybrane funkcje Getin Mobile, ułatwiające użytkownikom wygodne korzystanie z usług bankowych. Pierwsza z nich to opcja logowania symbolem graficznym tzw. wężykiem, eliminująca konieczność wprowadzania długiego loginu na ekranie smartfona. Kolejne to możliwość sprawdzenia stanu konta, w każdym miejscu i o każdej porze oraz wykonywania przelewów za pomocą QR kodów. Wystarczy zeskanować kod QR z faktury, a dane do płatności uzupełnią się automatycznie, pozwalając na szybką realizację przelewu.
Kampania pojawi się na nośnikach outdoorowych Backlight, City Light oraz Frontlight w Bydgoszczy, Krakowie, Górnośląskim Okręgu Przemysłowym, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie i Wrocławiu. Potrwa od 1 do 28 lutego br. Za zakup mediów odpowiada MediaVest. Materiały opracowało wewnętrzne studio graficzne Getin Banku.
Szczegóły dotyczące mobilnej oferty Getin Banku są dostępne na stronie www.getinup.pl/getinmobile/