„Wiosna to… najlepszy czas, by zmotywować zespół” – pod takim hasłem wystartowała wielkanocna kampania reklamowa kategorii Motywacja Pracowników firmy Sodexo Benefits and Rewards Services.
Kampania skierowana jest do przedsiębiorstw, które poszukują efektywnych, dopasowanych do indywidualnych potrzeb pracowników rozwiązań motywacyjnych. Wśród nich mogą się znaleźć oferowane z okazji zbliżających się Świąt Wielkiej Nocy, Kupony i Karty Podarunkowe, jak również dla firmy inwestujących w długofalową motywację: dofinansowanie kultury, rekreacji i sportu dzięki Kartom Flexi Pass, zapewnienie zatrudnionym posiłków za pomocą Kart Lunch Pass, czy nowoczesne platformy do zarządzania świadczeniami pozapłacowymi jak Sodexo Select.
Głównym celem działań promocyjnych jest prezentacja produktów Sodexo Benefits and Rewards Services, które przynoszą pracownikom wiele korzyści – możliwość wyboru miejsca i pory wykorzystania świadczenia, dostęp do największej w Polsce sieci rabatowej czy do dedykowanej strony www.DlaCiebie.sodexo.pl i nowoczesnej aplikacji mobilnej Sodexo Dla Ciebie. Każde z tych rozwiązań gwarantuje zatrudnionym swobodę wyboru i odpowiada na różnorodność ich potrzeb, upodobań i stylu życia.
Kampania „Wiosna to… najlepszy czas by zmotywować zespół” jest prowadzona w dziennikach, magazynach branżowych z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, a także w mediach elektronicznych. Za kreacje w prasie i Internecie odpowiada agencja Peppermint, media plan opracował dom mediowy Mindshare, natomiast działania public relations realizuje agencja ConTrust.