Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-10-21

A A A POLEĆ DRUKUJ

Samsung promuje GALAXY S4 za pomocą gamifikacji

150x110

Samsung Electronics Polska rozpoczął niestandardową kampanię promocyjną swojego flagowego smartfona GALAXY S4, po raz pierwszy w historii firmy decydując się na wprowadzenie działań gamifikacyjnych. Kampania w całości zostanie przeprowadzona w mediach społecznościowych.

Wypełniając kolejne zadania w specjalnej aplikacji S4YOU na Facebooku, użytkownicy portalu mogą zdobywać wirtualne punkty umożliwiające im wygranie atrakcyjnych nagród. Poprzez zabawę internauci mogą odkrywać fascynujący świat innowacyjnych rozwiązań GALAXY, a mechanizm aplikacji zachęca ich do dzielenia się ze znajomymi swoimi wynikami oraz wrażeniami.

Innowacja jest obecna nie tylko w produktach i filozofii firmy Samsung, ale też w realizowanych przez nas kampaniach reklamowych. Gamifikacja jest jednym ze znaczących globalnych trendów w nowoczesnym myśleniu o komunikacji, która szczególnie w digitalu już dawno przestała być jednostronnym komunikatem. Tym, na czym nam szczególnie zależy jest budowanie dialogu z konsumentem i wnoszenie w jego życie wartości dodanej poprzez użyteczność lub zabawę – powiedziała Justyna Brocławik, Online Marketing Specialist, Samsung Electronics Polska.

Gamifikacja (ang. gamification), inaczej nazywana grywalizacją to wykorzystanie mechaniki znanej z gier komputerowych lub fabularnych do zwiększenia motywacji i zaangażowania ludzi w sytuacjach niebędących grami, np.: w nauce, pracy grupowej czy dla celów promocyjnych. W przypadku aplikacji S4YOU budowaniu zainteresowania poznawaniem GALAXY S4 służy m.in. ranking najlepszych graczy, w którym można porównać swoje osiągnięcia ze znajomymi, specjalne odznaczenia przyznawane za postępy w rywalizacji, a przede wszystkim zdobywanie wirtualnych punktów, GalaxyBucksów. Są one wirtualną walutą, którą można następnie wymienić na nagrody uczestnicząc w aukcji lub „kupując” je bezpośrednio.

Z aplikacji, którą na swojej platformie gamifikacyjnej wdrożyła firma Gamfi, można skorzystać klikając w zakładkę S4YOU na facebookowym profilu Samsung Electronics Polska: www.facebook.com/SamsungPolska.

O firmie

Samsung Electronics Co., Ltd. zajmuje pozycję światowego lidera w dziedzinie technologii. Liczne odkrycia i nowatorskie rozwiązania firmy rewolucjonizują świat nowych urządzeń i otwierają przed ludźmi na całym świecie nieznane dotąd możliwości. Spółka zatrudnia 236 000 pracowników w 79 krajach, a jej roczne obroty wynoszą 187,8 mld USD. Chcesz odkryć więcej? Odwiedź nas na www.samsung.pl

 

 

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS