Verco Sp. z o.o., dystrybutor wysokiej jakości żywności dla niemowląt HUMANA rozpoczął pierwszą w Polsce kampanię telewizyjną.
Osią kampanii jest sponsoring wybranych emisji w stacjach: TVN, TVP1, TVP2.
Billboardy sponsorskie HUMANA będą wyświetlane od 1 marca przez okres jednego miesiąca. Celem kampanii jest zbudowanie świadomości marki HUMANA wśród młodych mam.
Kampania telewizyjna została wsparta reklamą w prasie parentingowej oraz handlowej , a także działaniami w Internecie.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MindShare.
***
Grupa przedsiębiorstw Humana Milchunion, z obrotem ponad 2,9 mld € i ilością ponad 3,3 mld kg przetwarzanego rocznie mleka, należy do liderów firm przetwarzających ten surowiec. W Niemczech Humana Milchunion zajmuje pod tym względem drugie miejsce, natomiast w światowym rankingu mieści się w pierwszej dwudziestce. Humana Milchunion eG, spółka „matka“ całej grupy przedsiębiorstw, jest zorganizowana na zasadach spółdzielczych, co oznacza, że dostawcy najważniejszego surowca – mleka są właścicielami firmy. Produkty Humana Milchunion są dostępne w ponad 70 krajach świata.
Więcej informacji w serwisie www.humana.pl.
***
Verco Sp. z o.o. to nowoczesna i dynamicznie rozwijająca się firma na rynku farmaceutycznym i FMCG. Jej działania skierowane są do dzieci i ich rodziców oraz do kobiet w ciąży. W ofercie firmy znajdują się wysokiej jakości produkty żywieniowe dla niemowląt i małych dzieci – mleka modyfikowane i kaszki HUMANA, herbatki oraz woda dla niemowląt HUMANA, a także produkty z rynku farmaceutycznego: nowoczesny suplement diety dla kobiet w ciąży i mam karmiących piersią – preparat PregnaPLUS, suplement diety skutecznie wspomagający prawidłowe funkcjonowanie dróg moczowych - Femisept URO. Nowością w ofercie jest probiotyk nowej generacji - Trivagin.
Więcej informacji w serwisach: www.verco.com.pl www.kidy.pl www.mosbito.pl www.bezpiecznywozek.pl