Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-10-05

A A A POLEĆ DRUKUJ

Rusza kampania outdorowa marki Converse

150x110
Converse rozpoczyna kolejną outdoorową kampanię reklamową. Markę będzie promować hasło „THE RIGHT TO…”. Kampania ma zachęcić do wyrażenia siebie, za pomocą marki Converse.

W tym sezonie marka Converse, ze swoim hasłem przewodnim kampanii „THE RIGHT TO…” wzbogaca kampanię reklamową o działania outdorowe. Reklamy Converse pojawią się w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Trójmieście. Marka pojawi się na billboardach (6x3), backlightach (6x3 oraz 8x4), siatkach FLN 50 i FLN 100 i na citylightach. Kampania ma podkreślić charakter marki i wartości, z którymi się ona utożsamia – indywidualizm, oryginalność, wolność, prawo do wyrażania siebie. Kampania outdorowa będzie wspierała kampanię w prasie modowej i lifestylowej, gdzie pojawią się nowe layouty reklamowe marki a na nich hasła: The Right To Be Real oraz The Right To Be An Outsider.

Za kreację kampanii odpowiada dystrybutor produktów Converse, firma AmerSport, a za zakup outdooru odpowiada dom mediowy Pro Media House.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS