Rita Schultz dołączy do zespołu dwutygodnika „Bloomberg Businessweek Polska”. Od 1 czerwca obejmie stanowisko dyrektor wykonawczej ds. wydawniczych.
Będzie odpowiedzialna za projekty specjalne w „BBWP”.
Rita Schultz do marca 2012 r. była redaktor naczelną “Polish Market” – pierwszego polskiego anglojęzycznego magazynu ekonomicznego. Wcześniej kierowała magazynem “Home&Market”, który publikował wiele raportów i rankingów gospodarczych. Schultz była też m.in. dyrektorem ds. współpracy z instytucjami w Expanderze, doradcą ds. kontaktów z mediami w firmach m.in. z sektora ubezpieczeniowego, IT i medycznego oraz dziennikarką ”Prawa i Gospodarki”, “Pulsu Biznesu”, “BusinessWeeka” i “Boss Gospodarki”.
„Bloomberg Businessweek Polska” to polska edycja jednego z najbardziej wpływowych magazynów na świecie. Ukazuje się od września 2011 r. Jego wydawcą jest Point Group Business Unit, spółka zależna Platformy Mediowej Point Group SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Magazyn jest wydawany na licencji Bloomberg L.P., wydawcy „Bloomberg Businessweek”. To pierwsza międzynarodowa licencja od czasu przejęcia magazynu „Businessweek” przez Bloomberg w 2009 roku.
Pracami redakcji kieruje Michał Gajewski, zastępca redaktora naczelnego. Obecnie dobiega końca proces rekrutacji nowego redaktora naczelnego
Zespół „BBWP” wydaje również codzienny newsletter ekonomiczny BusinessToday.pl.