Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-05-29

A A A POLEĆ DRUKUJ

ReWords - reklama niewyrwana z kontekstu

Najmłodsza, ale co za tym idzie i najbardziej zaawansowana technologicznie sieć reklamy kontekstowej ReWords z powodzeniem zdobywa  nowych Partnerów od kilku miesięcy.

System emisji produktów reklamowych opiera się na bardzo dokładnym dopasowaniu kontekstowym reklam z treścią stron internetowych. Przyjęte rozwiązania techniczne są na najwyższym poziomie światowym. Sieć działa w ramach niezależnej spółki medialnej Media Selection, zarządzanej przez specjalistów  z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży: Leszka Nowaka i Małgorzatę Szubińską. Sieć ReWords reprezentuje obecnie prawie 200 witryn z takich kategorii jak: kobieta, facet, dom, rozrywka, edukacja, sport, technologia. A to dopiero początek.

Reklamodawca może kupić reklamę emitowaną obok określonych fraz lub słów, które określają jego produkt lub wizerunek. Tego typu reklama jest bardzo pozytywnie odbierana przez użytkowników internetu, gdyż pojawia się wyłącznie na żądanie internauty i jest nieirytująca. Dymki reklamowe pojawią się tylko kiedy internauta świadomie najedzie kursorem na słowa kluczowe, a po przesunięciu kursora reklama znika. ReWords tworzy nową przestrzeń reklamową na stronach Wydawców, gdyż nie koliduje z klasyczną reklamą banerową. Daje to Wydawcom możliwość dodatkowych dochodów bez konieczności zmian układu stron internetowych. 

Reklama typu in-text jest obecna na polskim rynku już od kilku lat. Natomiast porównując ReWords z konkurencją to możliwości nowej platformy reklamowej są o wiele większe począwszy od precyzji i inteligencji dopasowania kontekstowego po możliwości emisji zupełnie nowych form reklamowych. ReWords proponuje nowatorskie formy reklamowe typu socialmedia z wykorzystaniem facebooka lub twittera oraz formy richmediowe z wykorzystaniem video.

Reklamy ReWords łączą doskonale model efektywnościowy i wizerunkowy. Są sprzedawane głównie w modelu CPC. System bardzo skutecznie wychwytuje tzw. fraudy czyli fałszywe kliki, które są zmorą reklamodawców, gdyż często stanowią nawet 20% emisji. Instalowanie plików cookie nie pomoże już w zawyżaniu statystyk.

Reklamodawca przy tej technologii efektywniej wydatkuje budżety reklamowe niż ma to miejsce w przypadku stosowania dotychczasowych systemów reklamy kontekstowej. Płaci bowiem tylko za rzeczywiste kliki w reklamę. Są to świadome a nie przypadkowe wejścia w reklamę, co znacznie zwiększa skuteczność jej oddziaływania. Biorąc  pod uwagę możliwości prezentowania różnych form reklam, w tym filmów reklamowych i kreacji socialmediowych, ReWords jest bardzo interesującą propozycją dla wszystkich reklamujących się w Internecie. 

ReWords zakłada oprócz samego rozwoju sieci, również ciągły rozwój technologii. Już za 2-3 miesiące zostanie wdrożona kolejna wersja systemu.

Spółka Media Selection porozumiała się niedawno z partnerem strategicznym w Moskwie i niedługo powinna się odbyć premiera ReWords w Rosji.

Więcej o nowej sieci na www.rewords.pl





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS