Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-04-18

A A A POLEĆ DRUKUJ

Okazje.info zyskały w lutym 400 tys. real users

150x110

 

Niemal 400 tys nowych ru zyskały w lutym 2012 serwisy Grupy Okazje.info - wynika z badań Megapanel PBI/Gemius. Tym samym porównywarka znalazła się na 3 miejscu wśród największych serwisów e-commerce w Polsce. 

 

Nie bez znaczenia dla najnowszych wyników Megapanelu były działania podjęte przez wyszukiwarkę Google, która ograniczyła w lutym widoczność serwisów łamiących zasady etycznego pozycjonowania, co odczuły konkurencyjne porównywarki. Jednak sukces Okazje.info to także wynik konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju. 

 

 - Widoczność serwisu w wynikach organicznych wyszukiwarek jest kluczowa. Zawdzięczamy temu większą część wzrostu - mówi Piotr Broniarczyk, CEO Okazje.info. - Jednak z miesiąca na miesiąc powiększamy zasięg Okazje.info, niezależnie od tego, jakie spadki czy wzrosty notuje konkurencja. Przyjęty przez nas model działań opiera się na analitycznym podejściu do biznesu i dużej elastyczności we wprowadzaniu zmian. Na rozwój produktu ma wpływ jego użyteczności i dostosowanie funkcjonalności do potrzeb kupujących. Wraz z poprawą jakości i sposobu prezentowania danych obserwujemy wzrost zadowolenia użytkowników przejawiający się m.in. spadkiem wskaźnika odrzuceń oraz większym zaangażowaniem. Dzięki temu zdobywamy lojalność klientów - dodaje Broniarczyk. 

 

Wagę prowadzonej analityki podkreśla też Bartłomiej Dymecki – specjalista ds. user experience. „Warto odwoływać się do rynkowych standardów i opinii praktyków, ale każdorazowo trzeba filtrować je przez pryzmat osiąganych wyników. Wyciąganie wniosków na podstawie danych statystycznych jest najlepszym podejściem do rozwoju serwisu e-commerce, ponieważ umożliwia optymalizację w oparciu o realną wiedzę, a nie opinie”. Potwierdzają to osiągane przez serwis wyniki - działania oparte o segmentację użytkowników pozwoliły w pół roku zwiększyć poziom konwersji kluczowych stron o 46 %. Pełne case study wykorzystania segmentacji użytkowników do rozwoju funkcjonalności Okazje.info można przeczytać w kwietniowym numerze magazynu Proseed.

 

Oprócz użytecznych funkcjonalności Okazje.info stawia też na asortyment i dostępność produktu dla szerokiego grona Internautów. Do klientów Okazje.info należą największe marki, wśród nich sklepy działające offline – Empik, Matras czy House, przyciągające do zakupów online nowych użytkowników. Porównywarka podpisała też umowę partnerską z serwisem Gazeta.pl, w ramach której planuje powiększyć zasięg dzięki kontekstowej reklamie w serwisach Agory. 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS