– Projektując stronę internetową, tak jak w przypadku naszych produktów, postawiliśmy na praktyczne rozwiązania i komfort użytkownika. Strona wpisuje się w najnowsze trendy user experience, jest przejrzysta i czytelna, zaprojektowana zgodnie z nową identyfikacją wizualną Getin Banku. Pozwala w prosty sposób dotrzeć do poszukiwanych treści i jest spójna z naszą strategią tworzenia wygodnych i użytecznych rozwiązań – mówi Julia Kohman-Kulisiewicz, Specjalista ds. Marketingu Getin Noble Bank.
Zgodnie z obecnym podejściem do tworzenia witryn internetowych, strona Getin Banku powstała w technologii Responsive Web Design (RWD). Oznacza to, że automatycznie dostosowuje się ona do różnych rozdzielczości. Dzięki czemu można ją przeglądać zarówno na ekranie komputera, jak i na smartfonie czy też tablecie. Niezależnie od urządzenia, strona zachowuje wysoką jakość i łatwość nawigacji.
Projekt graficzny witryny opracował Huncwot, zaś za jego realizację odpowiadało Mindchili. W pracach nad stroną uczestniczyło też studio graficzne Getin Noble Banku.