Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-12-10

A A A POLEĆ DRUKUJ

Mikołajkowa realizacja IRR dla RTV EURO AGD

150x110

 

Instytut Rozwoju Reklamy dla swojego klienta – sieci RTV EURO AGD przygotował kreację do kampanii mikołajkowej.

 

Do zadań agencji należało przygotowanie projektu wykorzystanego jako nagłówek ulotki promocyjnej, a także w kampanii internetowej, prasowej oraz na stronie euro.com.pl. To kolejny projekt zrealizowany przez IRR dla sieci RTV EURO AGD w 2012 roku.

 

Instytut Rozwoju Reklamy od 1999 roku efektywnie wspiera procesy marketingowe. W pracy dla klientów agencja wykorzystuje autorskie narzędzia komunikacyjne. Do brandów obsługiwanych przez agencję  należą m.in. Castrol, Pirelli, Hyundai, Lenovo, Hasco-Lek, Bank Gospodarstwa Krajowego, Haribo, Coccodrillo, Invest Bank, Mylan Polska oraz Ministerstwo Ochrony Środowiska. Stawiając na kreatywne rozwiązania z wysokim ROI, agencja specjalizuje się w komunikacji ATL, BTL i mediach interaktywnych. 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS