Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-06-13

A A A POLEĆ DRUKUJ

Mail-media z nowymi pakietami

Według prognoz ekspertów, 2013 rok będzie czasem dalszego dynamicznego rozwoju sektora e-commerce, zarówno na polskim rynku, jak i w skali globalnej. Oznacza to zwiększoną aktywność w obszarze promocyjnym i poszukiwanie efektywnych form kampanii marketingowych. W odpowiedzi na sytuację na rynku i oczekiwania klientów, mail-media, e-mailingowy dom mediowy, wprowadza pakiety usług dla małych i średnich firm z sektora e-commerce.

„Polski rynek e-mail marketingu rośnie stabilnie, tak jak i wydatki na reklamę w Internecie. Główne powody to nowe możliwości technologiczne w zakresie optymalizacji wysyłki mailingowej i wyższa jakość kampanii e-mailingowych. Standardy dotyczące polityki prywatności oraz coraz większa popularność systemów wysyłkowych, zintegrowanych z rozbudową i zarządzaniem baz danych, pozwolą mail-media zwiększyć skuteczność kampanii, zwłaszcza tych wspierających sprzedaż” – podkreśla Jarosław Nowak, Brand Manager mail-media. Ponadto, według ekspertów, e-mail marketing generuje niemal dwukrotnie większy zwrot z inwestycji niż działania SEO/SEM.
„Zwiększyła się liczba małych i średnich firm, które chciałyby pozyskać jakościowy ruch, poszerzyć bazy danych i zainwestować w kampanie przynoszące konkretny, policzalny efekt. Wychodząc naprzeciw ich potrzebom, wprowadziliśmy produkty cross reklamowe, w których łączymy kampanie e-mailingowe z kampaniami typu display w modelu CPC lub komunikacją w wyszukiwarkach” – tłumaczy Jarosław Nowak.

W ramach specjalnych pakietów mail-media oferuje kompleksową obsługę i koordynację kampanii e-mail, display, SEM/SEO, mobile i w mediach społecznościowych. „W ramach obsługi koordynujemy generowany ruch ze wszystkich kanałów komunikacji oraz przez wszystkich partnerów. Zapewniamy weryfikację i walidację jakości ruchu oraz generowanej sprzedaży lub zamówień. Klient otrzymuje codziennie pełne raportowanie on-line i dane dotyczące wszystkich sprzedaży/zamówień ze wszystkich kanałów komunikacji” – dodaje Jarosław Nowak.

Mail-media jest pierwszym e-mailingowym domem mediowym na polskim rynku. Oprócz kampanii e-mailingowych, realizuje całościowe strategie e-marketingowe, m.in. działania z zakresu performance marketingu. Specjalizuje się w realizacji kampanii efektywnościowych w modelach CPL, CPO, CPS oraz CPC. Zapewnia całościową obsługę i doradztwo w przygotowaniu strategii marketingowej, obecności klientów w Internecie, wsparcie w przygotowaniu kreacji i form graficznych. Ponadto, agencja posiada własną technologię do monitoringu i optymalizacji kampanii. Główną przewagę konkurencyjną mail-media sp. z o.o. stanowi specjalizacja w kampaniach e-mailingowych na bazach zewnętrznych, w których agencja wykorzystuje technologię SARE.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS