Jak co roku Najpiękniejszy Festiwal Świata – Przystanek Woodstock pozostawił niezapomniane wrażenia zarówno wśród publiczności jak i pośród artystów. XVIII edycja Festiwalu była także niezapomniana dla Lidla, który już po raz drugi uczestniczył w wydarzeniu, by wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy podziękować wszystkim, którzy przyłączyli się do zbiórki pieniędzy podczas XX Finału WOŚP. W tym roku Lidl, specjalnie dla swoich klientów, stworzył obok sklepu wyjątkową strefę Chillout, która była miejscem spotkań, odpoczynku i rozrywki w trakcie Festiwalu. Strefa przyciągnęła Woodstockowiczów m.in.: warsztatami
z grupą Republika Czadu. W ciągu czterech dni w warsztatach muzycznych wzięło udział ok. 700 osób.
Swoją obecność na Przystanku Woodstock Lidl zaznaczył przede wszystkim poprzez stworzenie specjalnej festiwalowej placówki, w której uczestnicy imprezy mogli zrobić niezbędne zakupy, począwszy od produktów spożywczych, poprzez kosmetyki jak i nawet sprzęt biwakowy, tj. namioty czy materace. Woodstockowy Lidl cieszył się ogromnym zainteresowaniem tysięcy uczestników festiwalu. Szczególnie pozytywnie zostały odebrane ceny produktów, które podobnie jak w zeszłym roku były takie same jak we wszystkich innych sklepach Lidl w całej Polsce.
Lidl wpisał się także w koncepcję eko Festiwalu Przystanek Woodstock, umożliwiając swoim festiwalowym klientom zapakowanie zakupów w specjalne makulaturowe torby. W ciągu całego Przystanku Woodstock Lidl wydał aż 130 tys. takich toreb! Po zakupach, wypełnioną makulaturą torbę, można było wymienić w punkcie Stora Enso na wyjątkowy Woodstockowy gadżet. Oprócz tego, że przyjazne dla środowiska, eko-torby były także praktyczne, gdyż znajdował się na nich line-up Festiwalu. Podczas 5 dni we wspólnej akcji Lidla i Stora Enso udało się zebrać ponad 5 ton makulatury!
Kolejnym eko-elementem były warsztaty muzyczne prowadzone w strefie Chillout przez recyklingową orkiestrę Republika Czadu. Ich celem było pokazanie, że niepotrzebne przedmioty mogą zostać powtórnie wykorzystane właśnie jako instrumenty muzyczne.
W strefie Chillout odbywały się także m. in.: rozgrywki w piłkarzyki oraz w kręgle, w których w ciągu
5 dni udział wzięły setki uczestników. W ramach konkursów, kilka tysięcy fanów dobrej zabawy otrzymało specjalne koszulki z limitowanej edycji wyprodukowanej z okazji Przystanku Woodstock.
Informacje o firmie
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sklepy pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 9 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 420.