Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-08-26

A A A POLEĆ DRUKUJ

Kampanie z indywidualnym podejściem – remarketing w nowym wydaniu

150x110

Wyobraźmy sobie, że klient długo szukał konkretnego modelu smartfona. Odwiedzając sklep internetowy w sekcji rekomendacje nagle widzi informację "70% zniżki na smartfon HD"- natychmiast kupuje, bo właśnie takiego modelu szukał.  Następnie odwiedzając dowolną stronę www dostaje powiadomienie – „stylowe etui za pół ceny tylko dzisiaj!” – tak działa jedyny w Polsce zintegrowany system rekomendacji i remarketingu Quartic.

Dzięki unikalnemu połączeniu dwóch narzędzi, silnika rekomendacji i usługi remarketingu, właściciele sklepów online mogą skuteczniej niż kiedykolwiek rozpoznawać potrzeby swoich klientów i kierować do nich w pełni spersonalizowane oferty także wtedy, gdy już opuszczą ich sklep on-line czy stronę www. Z kolei klienci odwiedzjący stronę sprzedawcy otrzymują najkorzystniejsze dla nich oferty w czasie rzeczywistym w postaci rekomendacji w sklepie on-line oraz spersonalizowane reklamy, gdy opuszczą już sklep.  To jedyna taka integracja w Polsce.

„Połączenie funkcjonalności silnika rekomendacji i remarketingu to pierwsza i obecnie jedyna oferta tego typu w Polsce. Jak to działa? Silnik rekomendacji rozpoznaje różne potrzeby klientów i oferuje im najlepsze rekomendacje produktów, gdy odwiedzają oni dany sklep online. Remarketing zaś jest jak indywidualny konsultant zakupowy, który podąża za użytkownikiem i informuje go o najlepszych promocjach i ofertach niezależnie od tego jaką stronę www aktualnie odwiedza w sieci” - tłumaczy Paweł Wyborski, Prezes Zarządu Quartic.

 Dodatkowo system przedstawia zoptymalizowaną  i dostosowaną do potrzeb konsumenta treść, a sprzedawcy  daje wiele możliwości  personalizowania przekazu w kampaniach reklamowych, w zależności od potrzeb klientów. Połączenie tych dwóch narzędzi w zintegrowany, automatyczny system działający zarówno na stronie sklepu, jak i w całej sieci oznacza większą możliwość konwersji czy dotarcia do użytkownika z ofertą jakiej oczekuje. Na każdym etapie jego aktywności online. 

Personalizowane rekomendacje w sklepie i w reklamie

Właściwe rozpoznanie potrzeb konsumentów powoduje, że wracają oni na stronę sklepu częściej, kupują więcej i polecają stronę swoim znajomym. Obecnie z dualnego systemu Quartic korzystają m.in. www.matras.pl, www.dekoria.pl czy www.sonymobile-sklep.pl.

Skuteczność narzędzia potwierdza Jolanta Liżewska Zyzek, dyrektor marketingu Matras S.A w księgarni matras.pl „Nasza sprzedaż online znacząco  wzrosła odkąd używamy zarówno silnika rekomendacji jak i usługi remarketingu Quartic. Na rynku książkowym wychodzi wiele nowości, które łatwo przeoczyć. Nasi klienci to osoby nowoczesne, które często czytają bestsellery w trakcie podróży chcemy by byli zawsze na bieżąco z najnowszymi publikacjami. Dzięki spersonalizowanej rekomendacji pomagamy czytelnikom znaleźć książkę zgodną z ich zainteresowaniami lub polecamy alternatywne tytuły, które mogą ich zaciekawić. Nasi klienci mają pewność, że dostają najświeższe, dopasowane do swoich potrzeb informacje za każdym razem gdy wchodzą do sieci.” – mówi dyrektor marketingu Matras S.A.

Polski know-how

Autorski silnik Quartic i remarketing to coś więcej niż prosta informacja o tym, jakie produkty sprzedają się najlepiej w danym sklepie i jakie przedmioty obserwują inni użytkownicy. Inteligentny algorytm pozwala m.in. na zwiększenie wartości koszyka. Klient podczas zakupów może być np. informowany w czasie rzeczywistym o dodatkowych produktach z innych kategorii, które będą pasować do jego zamówienia lub o najlepszych promocjach danego dnia, a także wielu innych ofertach jakie przygotował dla niego sprzedawca.  

Słowniczek Pojęć:

Silnik rekomendacji – Dzięki tej usłudze klient odwiedzający sklep online widzi najlepsze,  dopasowane do jego potrzeb oferty w specjalnej dedykowanej sekcji strony. System dzięki analizie indywidualnego zachowania na stronie www lub w sklepie online, rekomenduje użytkownikowi w oddzielnych ramkach przedmioty, które mogą go zaciekawić lub będą odpowiednim uzupełnieniem jego zamówienia.

Remarketing – Gdy klient opuści już stronę sklepu internetowego, system będzie co jakiś czas informował go o promocjach i ofertach jakie w międzyczasie pojawiły się w sklepie lub o ciekawych produktach, które mogą być dodatkiem do jego wcześniejszych zakupów. Zaletą systemu jest to, że funkcjonuje on nie tylko na stronie www sklepu ale w całej sieci, niezależnie gdzie aktualnie przebywa konsument.

SAAS (ang. Software as a service) – Skrótem  tym określa się model, w którym klient nie musi instalować danego oprogramowania na swoim komputerze aby móc z niego korzystać. Aplikacja jest przechowywana na serwerze producenta i udostępniana użytkownikom poprzez internet. Producent odpowiada za wszystkie kwestie związane z obsługą techniczną oprogramowania i gwarantuje jego niezawodność.

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS