Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-08-28

A A A POLEĆ DRUKUJ

Jak skutecznie prowadzić sprzedaż produktów w sklepie internetowym? Case study z wdrożenia FACT-Finder® do sklepu Komfort.pl.

150x110

Doprowadzenie e-konsumenta do pożądanego produktu jest kluczowym i najbardziej wrażliwym punktem w biznesie e-commerce. Sukces w tym procesie w postaci sfinalizowanej transakcji zakupowej to obszar, nad którego optymalizacją wciąż pracują wszyscy zarządzający kanałem sprzedaży online.

Skutecznym rozwiązaniem dla e-sklepów, szczególnie posiadających duży i zróżnicowany asortyment, jest FACT-Finder®. Jest to zaawansowane rozwiązanie wspomagające sprzedaż m.in. dzięki intuicyjnemu wyszukiwaniu i nawigacji, które zostało wdrożone do ponad 1000 e-sklepów w Europie, a ostatnio co raz częściej przekonują się do niego polscy przedsiębiorcy i kadra kierownicza odpowiedzialna za rozwój e-biznesu.

Dzięki wdrożeniu wybranych funkcjonalności FACT-Finder® klienci KOMFORT korzystają ze sklepu online jak z profesjonalnego katalogu. Jest przejrzysty, zawiera wszystkie produkty, daje odpowiedzi na wszystkie zapytania, nawet te wpisane z błędem, skutecznie prowadzi e-konsumenta do poszukiwanego produktu i zachęca do zakupu.

„Klienci, którzy odwiedzają nasz sklep internetowy Komfort.pl często nie są w stanie bezbłędnie napisać nazwy niektórych marek a także właściwie wskazać nazwy produktu - PCV czy linoleum to dla klienta często ten sam produkt. Dzięki funkcjonalnościom od FACT-Finder®: Suggest, Error Tolerance i Analiza Logów problemy zostały rozwiązane natychmiastowo. Wszystkie produkty są z łatwością odnajdywane, nawet gdy e-klient wpisze niepoprawną nazwę” – komentuje Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu w firmie SKLEPY KOMFORT SA.

Na Komfort.pl zapytania typu „long tail” są z łatwością odnajdywane, co redukuje zerowe wyniki wyszukiwania wpływając pozytywnie na obniżenie wskaźnika opuszczeń strony. W praktyce oznacza to swobodne wpisywanie przez odwiedzających Komfort.pl pełnych haseł z jakim kojarzy im się produkt, którego poszukują jak np.: „dywanik do pokoju dzieciecego” czy też „dywan dla nastolatkai otrzymywanie wyników, które trafnie odpowiadają ich potrzebom.

Skuteczne przeprowadzenie e-konsumenta przez proces zakupowy w e-sklepie jest nadrzędnym celem dla każdego biznesu e-commerce. Dążą do niego wszystkie sklepy internetowe, gdyż takie podejście do użytkownika zamienia go w e-klienta i jednocześnie zapewnia wzrost przychodów ze sprzedaży całej firmy.“ – dodaje Justyna Skorupska, FACT-Finder® Country Director i prezes zarządu spółki imerge.

Szczegółowy opis Case Study z wdrożenia FACT-Finder® do Komfort.pl do pobrania tutaj: http://www.fact-finder.pl/w-sklepie-internetowym-KOMFORT.html

***

Kontakt: Beata Sitkowska, e-mail: bsitkowska@gmail.com, tel.: 694401588

***

FACT-Finder® jest europejskim liderem w zakresie dostarczania rozwiązań wyszukiwania i nawigacji dla sklepów internetowych. Ponad 1000 sklepów zaufało technologii FACT-Finder®. Rozwiązanie łączy wyjątkowe algorytmy wyszukiwania z opcjami inteligentnej nawigacji i filtrowania, działając we wszystkich językach. Działania marketingowe, wsparcie SEO, analizy zachowań użytkowników to niektóre z elementów tworzących wszechstronne, kompletne rozwiązanie. Producentem FACT-Finder® jest Omikron Data Quality GmbH. Za dystrybucję rozwiązania FACT-Finder® na terenie Polski odpowiada Justyna Skorupska.

http://www.fact-finder.pl/, http://www.imerge.pl/partnerzy.html

Firma SKLEPY KOMFORT SA jest liderem rynku materiałów podłogowych w Polsce. Od 1992 roku KOMFORT SA otworzył ponad 150 sklepów w Polsce, Czechach i Słowacji. Wprowadzając do oferty nowe kategorie produktów w 2008 KOMFORT zdecydował się na otwarcie nowego, coraz bardziej wpływowego kanału sprzedaży, jakim jest sklep internetowy. Obecnie obserwowany jest pozytywny trend wzrostu sprzedaży przez internet i KOMFORT chce podążać za tym trendem.

http://www.komfort.pl/





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS