Urodzinowy konkurs e-dymka potrwa od 15 do 20 stycznia. Co zrobić, aby mieść szansę na wygraną? Wystarczy w tych dniach przesyłać za pomocą aplikacji na Facebooku lub na adres mailowy sklepu swoje życzenia urodzinowe i/lub własne zdjęcia urodzinowe dla e-dymka. Można też osobiście przyjść do sklepu stacjonarnego i już na miejscu zrobić sobie zdjęcie. Jak zapewniają organizatorzy, najciekawsze i najbardziej zwariowane pomysły zostaną nagrodzone upominkiem. Więcej szczegółów dotyczących konkursu można znaleźć na stronie:
http://www.facebook.com/cigito.epapierosy/app_578835655463833
Niewątpliwie minione 4 lata to dla e-dymka czas intensywnej pracy, ale także pasmo wielu sukcesów. Firma wciąż rozwija się bardzo prężnie, podobnie zresztą jak cała branża, która rośnie w w tempie 10-20 proc. rocznie. Szacuje się, że tylko w Polsce elektronicznych papierosów regularnie używa 320 tys. osób, a cały rodzimy rynek wart jest 1 mln zł. Tracą na tym oczywiście koncerny tytoniowe, które tylko w roku ubiegłym zaliczyły 8-procentowy spadek sprzedaży.
- Wzrost zainteresowania e-papierosami możemy zauważyć choćby po ciągle rosnącej liczbie wejść na naszą stronę – przyznaje Michał Kotwica. - W porównaniu z rokiem 2011 liczba unikalnych użytkowników odwiedzających nasz sklep internetowy niemal się podwoiła. Stale rośnie także sprzedaż. Zarówno ta internetowa, jak i stacjonarna. W porównaniu z rokiem 2009 sprzedaż całkowita wzrosła do obecnego momentu o 25%.
Nie ulega wątpliwości, że e-dymek wykorzystał swoją szansę doskonale. Trafił i na dobry moment i na sprzyjające okoliczności. Szybko zyskał więc uznanie klientów. Od początku stawiał na wysoką jakość obsługi, dzięki czemu zdobył zaufanie i lojalnych odbiorców.