Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-05-17

A A A POLEĆ DRUKUJ

Healthcare Social Media Summit transmitowany online także w Polsce

Alert Media Communications zaprasza na pierwszy międzynarodowy szczyt poświęcony wykorzystaniu
social media w sektorze ochrony zdrowia.

Warszawa, 16 maja 2011 – Już w najbliższą środę w Waszyngtonie rozpocznie się globalny szczyt skupiający specjalistów z zakresu ochrony zdrowia. Debatujący będą próbowali odpowiedzieć na pytanie jak umiejętnie monitorować i reagować na komunikaty i opinie pojawiające się w sieci, by służyły celom podmiotów działających w sektorze ochrony zdrowia. Organizatorem szczytu jest organizacja GLOBALHealthPR. Dzięki współpracy Alert Media Communications – polskiego partnera GLOBALHealthPR – w transmisji online będą mogli uczestniczyć również słuchacze w Polsce.

Przekaz rozpocznie się dokładnie 18 maja o godzinie 15:00 czasu polskiego i potrwa do godziny 16:30. Aby włączyć się do udziału w spotkaniu należy przejść na stronę http://www.livestream.com/ihsms. Uczestnicy będą także mogli zadawać pytania zgromadzonym w Waszyngtonie specjalistom ds. ochrony zdrowia za pośrednictwem twittera (http://twitter.com/#!/search/ihsms).

W trakcie prezentacji opartej z jednej strony na danych, z drugiej na komentarzach zgłaszanych „na żywo" z 15 krajów poprzez media społecznościowe, Healthcare Social Media Summit (IHSMS) przedstawi korzyści, jakie nowe media mogą przynieść krajowym i międzynarodowym organizacjom zajmującym się ochroną zdrowia. Zaprezentowana zostanie formuła „Actionable Listening", czyli inteligentne monitorowanie wpisów online, ułatwiająca przepływ informacji w sieci w sektorze ochrony zdrowia. W kwietniu tego roku w związku z przypadającym pod koniec miesiąca Dniem Malarii, zespół IHSMS wykorzystał program do oszacowania typu i skali konwersacji w sieci poświęconych temu zagadnieniu.

„Jako organizacja globalna możemy dzielić się wiedzą rynkową z zakresu komunikacji w sektorze ochrony zdrowia z międzynarodową publicznością" – powiedział John Seng, prezes Spectrum i GLOBALHealthPR. – „Podczas szczytu dedykowanego mediom społecznościowym i ochronie zdrowia, mamy zamiar stawić czoła wyzwaniom i zwrócić uwagę na możliwości, które podsuwa nam globalna cyfrowa platforma komunikacyjna."

„Pojawienie się wirtualnych społeczności pacjentów, rankingi placówek i lekarzy, dostęp do danych online, zmienia sposób, w jaki firmy i organizacje porozumiewają się ze swoimi odbiorcami. Strategiczne wykorzystanie social media przez instytucje zdrowia publicznego jaki i pacjentów, daje szansę na zbudowanie platformy Health 2.0 opartej na zaufaniu, transparentności i otwartości na wzajemne potrzeby" – powiedziała Natalia Rostworowska, Manager ds. Nowych Mediów w Alert Media Communications.

Więcej informacji o szczycie IHSMS można znaleźć na stronie http://globalhealthpr.com/First-Annual-IHSMS

GLOBALHealthPR, sieć skupiająca agencje public relations, które pomagają swoim klientom w przekazywaniu grupom docelowym informacji dotyczących ochrony zdrowia. Sieć ta działa w Stanach Zjednoczonych i na głównych rynkach Europy, Azji oraz Ameryki Łacińskiej, prowadząc kampanie PR na poziomie krajowym, regionalnym i globalnym. Niezależność GLOBALHealthPR zapewnia odpowiedzialne podejście i zaangażowanie na rzecz klientów i pracowników. GLOBALHealthPR dysponuje ponad 200 specjalistami ds. marketingu produktów zdrowotnych co sprawia, że jest to największą na świecie organizacja zajmującą się promocją zagadnień z obszaru ochrony zdrowia.

Alert Media Communications, polski partner GLOBALHealthPR, jest wyspecjalizowaną agencją public relations, która stawia sobie za cel łączenie komunikacyjnych interesów firm, instytucji i osób z jednej strony oraz dziennikarzy i innych grup docelowych z drugiej. Agencja współpracuje z największymi międzynarodowymi koncernami farmaceutycznymi, producentami aparatury medycznej i prywatnymi placówkami ochrony zdrowia. Dysponuje know-how oraz doświadczeniem zarówno w prowadzeniu działań komunikacyjnych w tym obszarze, jak i we wspieraniu firm, które znalazły się w sytuacji kryzysowej.

Spectrum, amerykańska agencja ds. komunikacji specjalizująca się w dziedzinie nauki i zdrowia. Założona w 1996 roku w Waszyngtonie, odznacza się wybitnymi osiągnięciami w dziedzinie mediów i public relations, public affairs i komunikacji cyfrowej.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS