Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-06-05

A A A POLEĆ DRUKUJ

Headlines Porter Novelli zwycięzcą SABRE Awards

150x110

30 maja w Barcelonie odbyła się gala wręczenia nagród SABRE EMEA (Europe, Middle East and Africa). Kampania Polka w ciąży, zrealizowana przez Headlines Porter Novelli wygrała w kategorii: najlepsza kampania krajów bałtyckich.

Polka w ciąży zrealizowana została dla firmy ADAMED, dotyczyła zagadnień związanych z ciążą, w tym tych wcześniej przemilczanych, jak poronienia i niepłodność. Kampania miała charakter edukacyjny i poruszyła istotny społecznie temat, czyniąc go tematem dyskusji zarówno kobiet, jak i środowiska medycznego. Poprzez edukację dotyczącą przyczyn niepowodzeń w uzyskaniu i utrzymaniu ciąży, a także sposobów i możliwości medycznego radzenia sobie z nimi – dała wsparcie i nadzieję. Wcześniej została nagrodzona Złotym Spinaczem 2012. „Niepowodzenia z zajściem i utrzymaniem ciąży  są poważnym problemem społecznym, a w aspekcie indywidualnym – trudnym doświadczeniem dla wielu polskich par. Kampania dotyczyła istotnego zagadnienia i spotkała się z dużym zainteresowaniem,  wywołanym także publikacją pierwszego tak kompleksowego badania kobiet o ich potrzebach i zachowaniach w ciąży, które ją zainagurowało” – podsumowuje Ewelina Nazarko – Ludwiczak, Healthcare & Life Director Headlines Porter Novelli.        

Paul Holmes, twórca The Holmes Raport oraz organizator SABRE, podkreślił, że SABRE AWARD jest najbardziej prestiżową nagrodą branży PR, o czym świadczy ilość zgłaszanych corocznie kampanii.  Podczas ceremonii zaznaczył także, że  kategorie regionalne  (w tym m.in. krajów bałtyckich) były najtrudniejsze ponieważ oceniano ponad 80 kampanii. W kategorii krajów bałtyckich na 5 nominowanych aż 4 były z Polski, co wskazuje na wysoki poziom działań realizowanych w naszym kraju.

Globalna sieć Porter Novelli, do której należy Headlines, otrzymała podczas Gali aż 5 statuetek, najwięcej spośród wszystkich firm sieciowych.

„Nagrodę przyjęliśmy z ogromną radością – zarówno „naszą” polską, jak i innych krajów należących do sieci Porter Novelli – cieszymy się więc podwójnie. Stanowi ona obiektywne potwierdzenie oferowanej przez nas jakości usług i zachęcają do dalszego doskonalenia i rozwoju” – komentuje Joanna Pruszyńska – Witkowska, CEO Headlines Porter Novelli.    

Od 17 lat Headlines Porter Novelli jest wiodącą agencją PR w Polsce, od 7 lat wchodzi w skład globalnej sieci Porter Novelli. Od wielu lat odnosi sukcesy w prowadzeniu projektów z obszaru ochrony zdrowia, wprowadzaniu na rynek leków OTC/Rx oraz tworzeniu kampanii świadomościowych – m.in. kampania Chronię życie przed rakiem szyjki macicy, kampania profilaktyczna Badaj znamiona, wprowadzenie na polski rynek plastrów antykoncepcyjnych Evra.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS