Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-07-11

A A A POLEĆ DRUKUJ

HandyNet wprowadza Rich Media do swojej oferty mobilnej

W ofercie biura reklamy sieci HandyNet oraz grupy Gazeta.pl dostępny jest nowy format reklamy mobilnej „Swipe Mobile Rectangle” - to rozbudowana wersja „Mobile Rectangle”, która zawiera łącznie pięć interaktywnych powierzchni reklamowych.

- Kontynuujemy strategię rozwoju produktu reklamowego, jaką obraliśmy na samym początku. Chcemy dostarczać naszym klientom rozwiązania innowacyjne, dostosowane do specyfiki mobilnych urządzeń, a przede wszystkim – wygodne i użyteczne dla naszych użytkowników - mówi Krzysztof Beniowski, szef sieci HandyNet.

Swipe Mobile Rectangle jest formatem typu rich media przygotowanym w nowej technologii HTML5, dostosowanej do urządzeń mobilnych. Dostawcą rozwiązania technologicznego jest MediaMind. HandyNet i grupa Gazeta.pl są pierwszymi wydawcami w Polsce certyfikowanymi przez MediaMind w technologii serwowania reklam HTML5.

- Technologia HTML5 otwiera nowe, ciekawe perspektywy przed reklamodawcami, umożliwiając im tworzenie zaawansowanych, angażujących przekazów reklamowych dedykowanych na urządzenia mobilne. Jest to jakościowa zmiana w stosunku do standardowych formatów mobilnych oferowanych na naszym rynku – mówi Andrzej Purchla,  Partner w MediaMind.

Kreacja „Swipe Mobile Rectangle”  oferuje aż pięć plansz w rozmiarze 300x250 pikseli, na których reklamodawca może zamieścić m.in. formularze do zbierania danych, funkcję bezpośredniego połączenia z konsultantem usługodawcy czy wysłania SMS, a także mechanizmy wykorzystujące geolokalizację.

Nawigacja pomiędzy planszami odbywa się za pomocą ruchu palcem po ekranie smartfonu (tzw. swipe), w przypadku pozostałych telefonów wyświetlany jest standardowy Mobile Rectangle.

Pierwsza kampania używająca „Swipe Mobile Rectangle” zostanie zrealizowana dla marki L"Oreal Paris Men Expert w serwisach mobilnych grupy Gazeta.pl w lipcu br. Kampanię dla L"Oreal zlecił dom mediowy Zenithoptimedia.

Format „Swipe Mobile Rectangle” dostępny jest w ofercie biura reklamy Gazeta.pl oraz sieci HandyNet, która dodatkowo świadczy usługi w zakresie tworzenia kreacji. „Swipe Mobile Rectangle” można zobaczyć na stronie internetowej HandyNet.pl.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS