Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-01-09

A A A POLEĆ DRUKUJ

Good. promuje Moc Porządku Leroy Merlin

150x110

Na początku stycznia wystartowała nowa kampania reklamowa Leroy Merlin „Moc Porządku” przygotowana przez agencję  Good. Celem kampanii jest promocja asortymentu Leroy Merlin służącego przechowywaniu różnego rodzaju domowych przedmiotów.

Pierwszy raz w kategorii sklepów dekoracyjno-wykończeniowych ciężar komunikacji został przeniesiony na działania prowadzone w Internecie. Dzięki mechanice opartej na interaktywnej grze wideo, konsument zostaje wciągnięty w świat łatwych, wręcz przyjemnych domowych porządków.

Na stronie głównej www.porządki.leroymerlin.pl użytkowników wita Pani Magda – Pani Domu z niewielkim  może stażem, ale za to z wielką mocą. Pani Magda, tak jak miliony innych Pań Domu włada Mocą Porządku i z chęcią nauczy tej sztuki wszystkich zainteresowanych tematem. Żeby zobaczyć wideo z Mocą Porządku w akcji, użytkownik musi podpowiedzieć Pani Magdzie, których produktów z Promocji Przechowywanie w Leroy Merlin powinna użyć, żeby z jej domu zniknął cały bałagan. Gra podzielona jest na 6 etapów poświęconych wszystkim domowym pomieszczeniom – od piwnicy, aż po sypialnię. Dodatkowo autorzy, tworząc grę, ukryli w niej bonus – alternatywne zakończenie ostatniego filmu, które odkryć będzie można tylko za pomocą konkretnej sekwencji ruchów w grze. Ale ta sekwencja na razie pozostaje tajemnicą, choć jak głosi plotka, wkrótce ma pojawić się na Facebooku.

Za kreacje spotów TV odpowiada agencja Brain. 

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS